KudoZ home » English to Ukrainian » General / Conversation / Greetings / Letters

sewing card

Ukrainian translation: візерунок для вишивки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sewing card
Ukrainian translation:візерунок для вишивки
Entered by: Sveta Elfic

15:08 Mar 31, 2004
English to Ukrainian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: sewing card
Картинка: карточка с дырками по периметру + иголка с ниткой. Очевидно, что-то для шитья, но что?
Sveta Elfic
див.нижче
Explanation:
Вишивка (вишивальний)зразок
Хоч мій варіант і не є стопроцентним відповідником, зате якраз його і зустрічала найчастіше. Це не обов`язково повинен бути малюнок на папері, може бути й зразок витиснений/нанесений на полотно
Selected response from:

Anna Levchuk
Grading comment
Дякую! Ви дали мені ідею :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4див.нижчеAnna Levchuk
4набір для вишивки
Ann Nosova
4картка/картинка для вишивання
Alexey Kochevsky


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
картка/картинка для вишивання


Explanation:
Карточка/картинка для вышивания, цветовая схема.
Иначе говоря, рисунок, который нужно вышить, выбирая цвета ниток в соответствии с цветами на картинке.
В Интернете имеются обширные коллекции таких картинок
(попробуйте набрать sewing card в поисковике Google).

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2004-03-31 15:59:54 GMT)
--------------------------------------------------

См., например, коллекцию таких картинок для вышивания крестиком на сайте
http://www.krestom.ru/more/links-lord.html

Alexey Kochevsky
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
набір для вишивки


Explanation:
Якщо там голка з ниткою,то це не тільки картинка або малюнок,це набір.Мені також здається,що "вишивка" краще,ніж "вишивання".

Ann Nosova
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 7

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
див.нижче


Explanation:
Вишивка (вишивальний)зразок
Хоч мій варіант і не є стопроцентним відповідником, зате якраз його і зустрічала найчастіше. Це не обов`язково повинен бути малюнок на папері, може бути й зразок витиснений/нанесений на полотно

Anna Levchuk
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Дякую! Ви дали мені ідею :)