KudoZ home » English to Ukrainian » Government / Politics

welcome drink

Ukrainian translation: привітальний коктейль


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:welcome drink
Ukrainian translation:привітальний коктейль
Entered by: Ol_Besh

15:27 Aug 31, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: welcome drink
Чи існує відповідний сталий вираз в українській мові?
Як цю фразу влучно перекласти?
Може, "привітальний келих з послом"?
Дякую
xxxlena_m
привітальний коктейль
Explanation:
Якось начеб-то частіше зустрічається:

[DOC] Міністерство освіти і науки України Науково-методичний центр вищої ...Формат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
+ ПРИВІТАЛЬНИЙ КОКТЕЙЛЬ (якщо Ви зацікавлені у фаховому обміні думками під час неформального спілкування з колегами, - по закінченню першого дня роботи буде ...
www.management.org.ua/conference/docs/members.doc - Подібні сторінки


[DOC] Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в УкраїніФормат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
ОЛЬГА МІНОЧКІНА, аспірант Донецького національного технічного університету. 18.00-20.00 ПРИВІТАЛЬНИЙ КОКТЕЙЛЬ. Ресторан готелю „Братислава”, 1-й поверх ...
www.management.org.ua/conference/docs/1133792276_conference... - Додатковий результат - Подібні сторінки


Львів-Інтуртранс - екскурсії по Львову та по Україні, регулярні ...Привітальний коктейль від капітана. День 2, Київ Вранці оглядова екскурсія містом. Після обіду відвідання Києво-Печерської Лаври (за додаткову оплату). ...
www.lviv-inturtrans.com/grandtourua.htm - 19k - Збережено на сервері - Подібні сторінки

Бо ж привітальна чарчина не дуже звучить...
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
thanks!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5привітальний коктейль
Ol_Besh
3 +1вітальний келихxxxGALA-galaxy


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
привітальний коктейль


Explanation:
Якось начеб-то частіше зустрічається:

[DOC] Міністерство освіти і науки України Науково-методичний центр вищої ...Формат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
+ ПРИВІТАЛЬНИЙ КОКТЕЙЛЬ (якщо Ви зацікавлені у фаховому обміні думками під час неформального спілкування з колегами, - по закінченню першого дня роботи буде ...
www.management.org.ua/conference/docs/members.doc - Подібні сторінки


[DOC] Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в УкраїніФормат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
ОЛЬГА МІНОЧКІНА, аспірант Донецького національного технічного університету. 18.00-20.00 ПРИВІТАЛЬНИЙ КОКТЕЙЛЬ. Ресторан готелю „Братислава”, 1-й поверх ...
www.management.org.ua/conference/docs/1133792276_conference... - Додатковий результат - Подібні сторінки


Львів-Інтуртранс - екскурсії по Львову та по Україні, регулярні ...Привітальний коктейль від капітана. День 2, Київ Вранці оглядова екскурсія містом. Після обіду відвідання Києво-Печерської Лаври (за додаткову оплату). ...
www.lviv-inturtrans.com/grandtourua.htm - 19k - Збережено на сервері - Подібні сторінки

Бо ж привітальна чарчина не дуже звучить...

Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Grading comment
thanks!!!
Notes to answerer
Asker: нда, до коктейля я не додумалась! В нас як гуляти, так гуляти! Дякую, Олег!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Onishko: Александр ! все-таки лучше "келих" - ведб необязательно они будут пить именно коктейль :) это может быть и водка, например, и вино :)))))))))))))0
5 mins
  -> Да нужно бы подумать, тезка. У меня кум так таки на "привітальний коктейль" к послу был приглашен по поводу бронзы, но пил там в основном пиво да "Хортицю". Спасибо!

agree  Mykhailo Kolaichuk: вот целая статья посвящена этой теме http://eventmarket.ru.tesla.mtw.ru/print.php?menu=articles&a...
10 mins
  -> Очень хорошая ссылка, спасибо!

agree  xxxGALA-galaxy
11 mins
  -> Спасибо!

agree  Mehman Salmanov
1 hr
  -> Дякую!

agree  Vitaliy Dzivoronyuk
2 hrs
  -> Дякую!

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
вітальний келих


Explanation:
можна так

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-08-31 15:40:55 GMT)
--------------------------------------------------

привітальний келих ( чогось )

xxxGALA-galaxy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ol_Besh: Може, варто було б поступово й збагачувати лексику?..
8 mins