KudoZ home » English to Ukrainian » Idioms / Maxims / Sayings

skewed a little young

Ukrainian translation: «Джоні» виявляє зневажливе ставлення до нього, як до малого


21:32 Jun 30, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / film, comics
English term or phrase: skewed a little young
Focus testing showed that 'Johnny' skewed a little young
Sofiya Skachko
United Kingdom
Ukrainian translation:«Джоні» виявляє зневажливе ставлення до нього, як до малого
Explanation:
Ще варіанти:
… він не такий вже й малий, щоб називатися «Джоні»
«Джоні» робить його замолодим/занадто молодим
«Джоні» збиває/зменшує його вік
Selected response from:

Olga Dyakova
Ukraine
Grading comment
дякую. найкращим мені видалося "він не такий вже малий", хоч беручи до уваги всю фразу і контекст я переклала "Джоні - так звертаються до дітей"
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4виявився не таким вже й молодим
Vitaliy Shkonda
3«Джоні» виявляє зневажливе ставлення до нього, як до малого
Olga Dyakova


Discussion entries: 2





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виявився не таким вже й молодим


Explanation:
Focus testing showed that 'Johnny' skewed a little young. =
Цільове дослідження показало, що "маленький Джонні" виявився не таким вже й молодим.


Vitaliy Shkonda
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
«Джоні» виявляє зневажливе ставлення до нього, як до малого


Explanation:
Ще варіанти:
… він не такий вже й малий, щоб називатися «Джоні»
«Джоні» робить його замолодим/занадто молодим
«Джоні» збиває/зменшує його вік


Olga Dyakova
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 3
Grading comment
дякую. найкращим мені видалося "він не такий вже малий", хоч беручи до уваги всю фразу і контекст я переклала "Джоні - так звертаються до дітей"