KudoZ home » English to Ukrainian » International Org/Dev/Coop

Health in all policies

Ukrainian translation: врахування питань здоров'я в усіх стратегіях


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Health in all policies
Ukrainian translation:врахування питань здоров'я в усіх стратегіях
Entered by: Iren Dragan

10:44 Mar 31, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - International Org/Dev/Coop / TAIEX
English term or phrase: Health in all policies
available in google
Sterk
Ukraine
врахування питань здоров'я в усіх стратегіях
Explanation:
[PDF] Второй план действий в области пищевых продуктов и питания дляФормат файла: PDF/Adobe Acrobat
“Учет интересов здоровья во всех стратегиях”. •. Лица, определяющие политику в области общественного здравоохранения,. должны обеспечивать направляющее и ...
www.euro.who.int/document/mediacentre/fs0507r.pdf -
Selected response from:

Iren Dragan
Ukraine
Grading comment
Thanks a lot Iren!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4політика здоров'я/оздоровленняVassyl Trylis
4врахування питань здоров'я в усіх стратегіях
Iren Dragan


Discussion entries: 2





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
health in all policies
врахування питань здоров'я в усіх стратегіях


Explanation:
[PDF] Второй план действий в области пищевых продуктов и питания дляФормат файла: PDF/Adobe Acrobat
“Учет интересов здоровья во всех стратегиях”. •. Лица, определяющие политику в области общественного здравоохранения,. должны обеспечивать направляющее и ...
www.euro.who.int/document/mediacentre/fs0507r.pdf -


Iren Dragan
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Thanks a lot Iren!

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
health in all policies
політика здоров'я/оздоровлення


Explanation:
Тут така справа, що слово policy останнім часом дуже розширило свою "зону покриття" і часто стрічається в таких сполученнях, як "політика мед. оглядів", "політика готельного бізнесу" тощо.

Дуже незручно перекладати його в таких випадках, як Ваш. Тому я шукав би не буквального перекладу, а передачі смислу. Тримаючи на увазі, що це не "боротьба за владу", а "стиль роботи", "поведінка фірми/компанії/організації", "ставлення до справи".

Гігієнічна оцінка стану харчування працездатного населення в ...
Реалізація програми "Політика харчування" (проект якої розроблений за нашою участю) позитивно вплине на стан здоров'я населення, його працездатність та ...
disser.com.ua/contents/p-2/20682.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 час (2008-03-31 11:46:49 GMT)
--------------------------------------------------

Часом годиться й слово "стратегія", але тут стратегія - це щось головне, загальне, сама ідея здоров'я; стратегія складається з "тактик", або, як у даному випадку, з окремих "політик" (харчування; лікування; профілактика; пропаганда; ...)

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8