KudoZ home » English to Ukrainian » Law: Contract(s)

sole shareholder and director

Ukrainian translation: одноосібний власник


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sole shareholder
Ukrainian translation:одноосібний власник
Entered by: Oleg Prots

18:32 Feb 24, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / document
English term or phrase: sole shareholder and director
Mr... is the sole shareholder and director
я переклав так:
Пан ... єдиний засновник та директор

Ще одне питання:

I hereby confirm the following.


Дякую!
Sergey Ter
Canada
єдиректором ... і одноосібно володіє
Explanation:
або "є одноосібним власником", але це друге мені менше подобається.

"засновник" - це зовсім не завжди "shareholder", а "єдиний власник" я написав би лише в тому випадку, якби потрібно було спростувати інформацію про те, що ще хтось є акціонером згаданої фірми.
Selected response from:

Oleg Prots
Ukraine
Grading comment
дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1єдиректором ... і одноосібно володіє
Oleg Prots
51) єдиний ВЛАСНИК та директор
Alexander Onishko


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
1) єдиний ВЛАСНИК та директор


Explanation:
2) цим засвідчую наступне


Alexander Onishko
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 14

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
єдиректором ... і одноосібно володіє


Explanation:
або "є одноосібним власником", але це друге мені менше подобається.

"засновник" - це зовсім не завжди "shareholder", а "єдиний власник" я написав би лише в тому випадку, якби потрібно було спростувати інформацію про те, що ще хтось є акціонером згаданої фірми.

Oleg Prots
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Dubisskiy: or 'vykonuje obov'yazki direktora і одноосібно володіє'
22 mins
  -> дякую.