KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

felonious driving

Ukrainian translation: керування транспортними засобами з порушенням(и) законодавства


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:felonious driving
Ukrainian translation:керування транспортними засобами з порушенням(и) законодавства
Entered by: Vladimir Dubisskiy

04:20 Jul 25, 2005
English to Ukrainian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: felonious driving
Далі в переліку. Допоможіть, будь ласка, перекласти це речення. "Злочинне водіння?"

Дякую.
Ann Nosova
United States
керування транспортними засобами з порушенням(и) законодавства
Explanation:
це, доречі, можуть бути не тільки порушення правил дорожнього руху

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 41 mins (2005-07-25 06:01:53 GMT)
--------------------------------------------------

або

злочинне керування транспортними засобами
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4керування транспортними засобами з порушенням(и) законодавства
Vladimir Dubisskiy
3водіння із значними порушеннями правил дорожнього руху
Solomia


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
• felonious driving.
водіння із значними порушеннями правил дорожнього руху


Explanation:
або просто, значні порушення правил дорожнього руху

Solomia
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
• felonious driving.
керування транспортними засобами з порушенням(и) законодавства


Explanation:
це, доречі, можуть бути не тільки порушення правил дорожнього руху

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 41 mins (2005-07-25 06:01:53 GMT)
--------------------------------------------------

або

злочинне керування транспортними засобами

Vladimir Dubisskiy
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Дякую!