KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

county

Ukrainian translation: округ


19:59 Jul 5, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / phrase
English term or phrase: county
Округ чи округа?
maxomel
Ukrainian translation:округ
Explanation:
округ
Selected response from:

Myron Netchypor
Ukraine
Grading comment
thank you,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3округ
Myron Netchypor
5графство
Vitaliy Shkonda
5графство (Великобританія), округ (США)
Roman Paslavskyy


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
округ


Explanation:
округ

Myron Netchypor
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
thank you,

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadiya Kyrylenko: так
0 min

agree  Ludwig Chekhovtsov
1 hr

agree  Vadim Khazin
3 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
графство (Великобританія), округ (США)


Explanation:
графство (адміністративно-територіальна одиниця у Великобританії)
округ (адміністративно-територіальна одиниця в США)

Roman Paslavskyy
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
графство


Explanation:
Та тільки "графство". County = адміністративно-територіальна одиниця в США. В округ інколи входять декілька графств або частина графства. Виборчий округ = electoral district.
Округ це "district"

--------------------------------------------------
Note added at 12 час (2007-07-06 08:46:39 GMT)
--------------------------------------------------

В США всі штати адміністративно поділені на графства (county). Така назва залишилася з часів, коли Північна Америка була колонією Британії. Консервативні американці ніколи не змінюють ніяких традиційних найменувань. Жодне з міст або місцевостей в Техасі або Каліфорнії не змінили свою назву з Іспанської після того, як вони увійшли до складу США. В США існує лише один адміністративний округ. Це Columbia District (Округ Колумбія), де розташована столиця країни Вашінгтон.

Vitaliy Shkonda
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian