KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

transaction(s)

Ukrainian translation: операція(-ї)


20:40 Jan 13, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / economic activity
English term or phrase: transaction(s)
I do need a UKRAINIAN translation. The Russian version is "сделка", and I am blocked for a Ukrainian equivalent. I do not like "угода" or "діяльнсть", and "дії" does not sound quite right either...
Maybe, "операції"?

Please , help!
Thank you!
Anna Makhorkina
United States
Ukrainian translation:операція(-ї)
Explanation:
Так, мені теж подобається такий варіант

вважаю, що в однині ще можна перекладати "угода", а для множини - "операції", оскільки "угоди" і справді не підходить
Selected response from:

Iren Dragan
Ukraine
Grading comment
Дякую!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4операція(-ї)
Iren Dragan
4 +1транзакція
Mykhailo Kolaichuk


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
операція(-ї)


Explanation:
Так, мені теж подобається такий варіант

вважаю, що в однині ще можна перекладати "угода", а для множини - "операції", оскільки "угоди" і справді не підходить

Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  val_legrand
10 mins
  -> Дякую!

agree  Vladimir Dubisskiy
1 hr
  -> Дякую, Володимире!

agree  Roman Bulkiewicz: операція, господарська операція (А-р-у терминологический словарь по бух.учету и аудиту, А.Каникевич, К.,2003)
2 hrs
  -> Дякую, Романе!

agree  Natalia Zakharova
4 hrs
  -> Дякую!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
транзакція


Explanation:
used more often in finance and banking field, in general as well

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-01-13 20:53:32 GMT)
--------------------------------------------------

Транзакція
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Перейти до: навігація, пошук
Транзакція (трансакція) це здійснення закінчених дій стосовно визначеного об'єкта, що переводить цей об'єкт з одного постійного стану в інший. В різних областях використання цього поняття існують певні відмінності у тлумаченні слова. Так наприклад:

в економіці, транзакція означає зміну права розпорядження матеріальними благами або послугами, в якій бере участь більш ніж один суб'єкт.
в інформатиці, транзакція відіграє важливу роль в базах даних, є логічною одиницею і зобов'язана відповідати принципам ACID (від англ. Atomicity, Consistency, Isolation, та Durability). Гарантує збереження цілосності бази даних.
в методі транзакційного аналізу, транзакція є одиницею спілкування двох персон.
Банківська операція, яка полягає в переведенні коштів з одного рахунку на інший.
Операція, угода, що супроводжується взаємни-ми поступками [Джерело?]


Mykhailo Kolaichuk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: :) Це вже занадто по-галицькому.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
18 mins