KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

bears the stamp/seal

Ukrainian translation: скріплено штампом/печаткою


19:16 Sep 3, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: bears the stamp/seal
АПОСТИЛЬ
(Гаазька Конвенція від 5 жовтня 1961 року)

This public document
signed by.....
acting in the capacity of District Officer
*bears the seal/stamp of District Officer

Як це правильно визначити?
Дякую.
martsina
Israel
Ukrainian translation:скріплено штампом/печаткою
Explanation:
Скріплено підписом і печаткою /ДЕНЬ/
www.day.kiev.ua/1146/

Протокол про розкриття тендерних пропозицій
... засвідчена нотаріально або учасником (підписана та скріплена печаткою) /копія довідки ... учасника повинні бути завірені (підписані та скріплені печаткою). ...
www.sdfm.gov.ua/content/File/Site_docs/2008/04.07.08/pr/17....
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Еще раз большое спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4скріплено штампом/печаткоюLudwig Chekhovtsov
3зі штампом чи печаткою
Nadezhda & Vatslav Yehurnovy


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
зі штампом чи печаткою


Explanation:
Місцевий дільничий інспектор міліції має власний штамп чи там печатку... А також свисток і все таке інше приладдя.

Хоча може це й не дільничий інспектор, але штамп чи печатка - точно

Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
скріплено штампом/печаткою


Explanation:
Скріплено підписом і печаткою /ДЕНЬ/
www.day.kiev.ua/1146/

Протокол про розкриття тендерних пропозицій
... засвідчена нотаріально або учасником (підписана та скріплена печаткою) /копія довідки ... учасника повинні бути завірені (підписані та скріплені печаткою). ...
www.sdfm.gov.ua/content/File/Site_docs/2008/04.07.08/pr/17....

Ludwig Chekhovtsov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Еще раз большое спасибо!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serhiy Tkachuk
10 mins
  -> Дякую!

agree  Grunia
45 mins
  -> Дякую!

agree  Sergei Leshchinsky
1 hr

agree  Ирина Стецикевич
23 hrs