KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

Eighth Judicial District Court

Ukrainian translation: суд восьмого судового округу


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Eighth Judicial District Court
Ukrainian translation:суд восьмого судового округу
Entered by: Olga Dyakova

20:49 Feb 1, 2009
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Order
English term or phrase: Eighth Judicial District Court
Доброго дня! Як би це перевести? Мої варіанти:
- восьма територіальна дільниця суду;
- восьмий судовий округ СУДУ (повторення);
- восьмий районний суд

Буду вдячна за інші варіанти.
Zoriana Garko Rawlins
United States
суд восьмого судового округу
Explanation:
judicial district - судовий округ, що ж тут можна замінити. Думаю, повторення не оминути...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-02-01 20:58:09 GMT)
--------------------------------------------------

Щодо Ваших варіантів. Це не судовий округ і не дільниця, а саме окружний суд. Можливий ще такий варіант, щоб таки уникнути повторів: восьмий окружний суд.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-02-01 21:00:40 GMT)
--------------------------------------------------

Майже як Ваш "восьмий районний суд", тільки, на мій погляд, район - це скоріше адміністративна одиниця.
Selected response from:

Olga Dyakova
Ukraine
Grading comment
Нехай буде суд восьмого судового округу. Дякую.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4не відповідь, а лише поясненняLudwig Chekhovtsov
3 +1суд восьмого судового округу
Olga Dyakova


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eighth judicial district court
суд восьмого судового округу


Explanation:
judicial district - судовий округ, що ж тут можна замінити. Думаю, повторення не оминути...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-02-01 20:58:09 GMT)
--------------------------------------------------

Щодо Ваших варіантів. Це не судовий округ і не дільниця, а саме окружний суд. Можливий ще такий варіант, щоб таки уникнути повторів: восьмий окружний суд.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-02-01 21:00:40 GMT)
--------------------------------------------------

Майже як Ваш "восьмий районний суд", тільки, на мій погляд, район - це скоріше адміністративна одиниця.

Olga Dyakova
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Нехай буде суд восьмого судового округу. Дякую.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Так, але це не окружний суд, а лише один із декількох судів, що входять до восьмого судового округу
49 mins
  -> Дякую, згодна - другий варіант можна трактувати по-різному, тому він не найкращий. Я мала на увазі саме "восьмий (з багатьох в окрузі) окружний суд" :)

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eighth judicial district court
не відповідь, а лише пояснення


Explanation:
Дэйл Карнеги
Таким образом, им удавалось добывать работу во всех местных судах, входивших в восьмой судебный округ. Другие адвокаты всегда ухитрялись возвращаться в ...
shnurok14.narod.ru/Psih/Karnegi/DeilKarnegi1_6.htm

Ludwig Chekhovtsov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 24