KudoZ home » English to Ukrainian » Law/Patents

the Clerk of Court

Ukrainian translation: судовий секретар


01:08 May 17, 2003
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: the Clerk of Court
I wouls greatly appreciate your help translating the above mentioned word combination.

Thanks in advance.

Svetlana
Svetlana Ball
Ukrainian translation:судовий секретар
Explanation:
Це приблизний переклад, адже прямого еквіваленту в практиці українського суду не існує. Судовий клерк в Америці -це важлива посада.
Selected response from:

Vasyl Baryshev
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3судовий секретарVasyl Baryshev
5судовий розпорядникLudwig Chekhovtsov


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
судовий секретар


Explanation:
Це приблизний переклад, адже прямого еквіваленту в практиці українського суду не існує. Судовий клерк в Америці -це важлива посада.

Vasyl Baryshev
PRO pts in pair: 18
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Lychak
1 hr
  -> дякую

agree  Myron Netchypor: правильно!
4 hrs
  -> дякую

agree  Ol_Besh
7 hrs
  -> дякую

agree  Sergey Strakhov: саме так!
9 hrs
  -> дякую

disagree  Ludwig Chekhovtsov: Нажаль Ви помиляєтесь, прямий еквівалент таки існує, і для нього навіть, уявіть собі, встановлено посадовий оклад. Так саме, як секретареві суду, а не судовому секретареві - треба ж таки знати специфіку українського судоустрію.
1 day22 hrs
  -> дякую за роз"яснення

1 day45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
судовий розпорядник


Explanation:
СХЕМА ПОСАДОВИХ ОКЛАДІВ
керівних працівників та спеціалістів суду Автономної
Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських судів

Секретар судової колегії,
секретар суду, судовий
розпорядник, перекладач

www.guds.gov.ua/D_S/39-93 , 21-01-1993.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355