KudoZ home » English to Ukrainian » Marketing / Market Research

Endangered Animals

Ukrainian translation: тварини, які знаходяться під загрозою вимирання


13:28 Apr 2, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Endangered Animals
This will be used in a marketing campaign for animals endangered of becoming extinct.
Melissa Angus
Ukrainian translation:тварини, які знаходяться під загрозою вимирання
Explanation:
Червона книга України - додатки... що сьогодні під загрозою вимирання на земній кулі знаходиться близько 20 ... тварин і рослин, які слід занести до "Червоної книги Української РСР". ...
www.redbook.iatp.org.ua/1980/d01.htm - 10k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Нільський крокодил — ВікіпедіяЗараз цей вигляд не знаходиться під загрозою вимирання. ... Геродот писав, що в 5 столітті до н. е. деякі єгиптяни тримали крокодилів як домашніх тварин. ...
uk.wikipedia.org/wiki/Нільський_крокодил - 77k
Selected response from:

Iren Dragan
Ukraine
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2тварини, які знаходяться під загрозою вимирання
Iren Dragan
4 +2рідкісні та зникаючі твариниLudwig Chekhovtsov
5тварини під загрозою вимиранняgodsdog
4вимираючі тварини
Serhiy Tkachuk


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
endangered animals
тварини, які знаходяться під загрозою вимирання


Explanation:
Червона книга України - додатки... що сьогодні під загрозою вимирання на земній кулі знаходиться близько 20 ... тварин і рослин, які слід занести до "Червоної книги Української РСР". ...
www.redbook.iatp.org.ua/1980/d01.htm - 10k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Нільський крокодил — ВікіпедіяЗараз цей вигляд не знаходиться під загрозою вимирання. ... Геродот писав, що в 5 столітті до н. е. деякі єгиптяни тримали крокодилів як домашніх тварин. ...
uk.wikipedia.org/wiki/Нільський_крокодил - 77k


Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  godsdog: sorry, your answer was first
2 mins
  -> Дякую!

agree  Anna Benoit: або тварини під загрозою зникнення
53 mins
  -> Дякую!

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
endangered animals
тварини під загрозою вимирання


Explanation:
тварини під загрозою вимирання

godsdog
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
endangered animals
рідкісні та зникаючі тварини


Explanation:
КОНТРАКТИ - 2005 - 20
У таких випадках звіра для приватної зоопарк-колекції добувають через муніципальні зоопарки, що мають право на вилов рідкісних і зникаючих тварин. ...
www.kontrakty.com.ua/show/ukr/article/34/2020055471.html

ЖУКІВ ОСТРІВ
А що вже говорити про зникаючих тварин, наприклад про видру, горностая, що досі мешкають на Жуковому острові; про найбільшого орла Європи орлана білохвоста, ...
1000years.uazone.net/pub/Jukivka.doc

Путеводитель по Харьковской области -
...Територія парку вигідно відрізняється від прилеглої місцевості наявністю значної кількості рідкісних та зникаючих видів тварин. ...
gorod.kharkov.ua/secart3892.html


Ludwig Chekhovtsov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
1 hr
  -> Дякую!

agree  Myron Netchypor: рідкісні та зникаючі види тварин
6 hrs
  -> Дякую!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
endangered animals
вимираючі тварини


Explanation:
такий термін також досить поширений

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-02 17:43:18 GMT)
--------------------------------------------------

in order to avoid the long phrase "тварини під загрозою вимирання"

Serhiy Tkachuk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian