KudoZ home » English to Ukrainian » Mechanics / Mech Engineering

pop rivet

Ukrainian translation: глуха [одностороння, закладна] заклепка


08:00 Jul 2, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pop rivet
Запозичення в німецькому тексті, в якому мова йде про кріплення бляшаних листів.

Для кріплення використовуйте самонарізні гвинти 4x15 або Popnieten.

Про "вибухові заклепки" читав, але не нДравляться...

Дякую наперед!
Ol_Besh
Ukrainian translation:глуха [одностороння, закладна] заклепка
Explanation:
Через http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800... знайшовся синонім - "blind rivet", а вже для нього в словнику - наведений переклад, а на http://ru.wikipedia.org/wiki/Заклёпка - пояснення, що воно таке.
Selected response from:

Lyudmila Rusina
Ukraine
Grading comment
Шановний замовник погодився на "глуху заклепку".
ВЕЛИКЕ спасибі ВСІМ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4заклепка з сердечником/внутрішнім стержнемVassyl Trylis
3витяжна заклепка
Serg Yefimov
3глуха [одностороння, закладна] заклепкаLyudmila Rusina


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
глуха [одностороння, закладна] заклепка


Explanation:
Через http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800... знайшовся синонім - "blind rivet", а вже для нього в словнику - наведений переклад, а на http://ru.wikipedia.org/wiki/Заклёпка - пояснення, що воно таке.

Lyudmila Rusina
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Ukrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Шановний замовник погодився на "глуху заклепку".
ВЕЛИКЕ спасибі ВСІМ!

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заклепка з сердечником/внутрішнім стержнем


Explanation:
Це я її так би назвав. Бо "закладні" - не дуже зрозуміло, якого принципу. А "вибухова" - то зовсім інша заклепка. А оця "рор" прекрасно описана отуто:

Pop Riveting
The pop rivet pliers are used to pull the pin through the rivet and as this ... The pop rivet is passed through both holes in the sheet plastic / aluminium. ...
www.technologystudent.com/joints/popriv1.htm

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
витяжна заклепка


Explanation:
витяжна заклепка


    Reference: http://multitran.ru/c/m.exe?l1=1&s=pop+rivet&%CF%EE%E8%F1%EA...
Serg Yefimov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian