KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Cardiology

branch aperture

Ukrainian translation: апертура для бічної гілки (в стенті)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:branch aperture
Ukrainian translation:апертура для бічної гілки (в стенті)
Entered by: Marina Aleyeva

09:08 Jun 23, 2004
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: branch aperture
1. A stent comprising: a first tubular member having a longitudinal bore formed from a sheet having a first side, a second side, a third side, a fourth side, a fifth side, a sixth side, a seventh side, and an eighth side, the second side connected to the eighth side and the fourth side connected to the sixth side, the third side and the seventh side defining a ***branch aperture*** disposed between the first side and the fifth side.
Alexander Onishko
апертура/ просвет для боковой ветви
Explanation:
т. е. это просвет, позволяющий производить ангиопластику боковой ветви артерии через стент

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-06-23 09:33:19 GMT)
--------------------------------------------------

Стент не должен деформироваться во время физиологических нагрузок
Конструкция должна предусматривать возможность внутрисосудистого монтажа бифукационных стентов, а также обеспечивать возможность создания просветов для боковых ветвей
http://laser.com.ru/stent-doc.htm

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-06-23 09:39:08 GMT)
--------------------------------------------------

упс... та це ж на українську! Просвіт/апертура для бічної гілки, я б так сказала.

И не только в целях ангиопластики. Артерия имеет боковые ветви, в местах отхождения которых тоже необходимо обеспечить незатрудненный ток крови. Поэтому стент, предназначенный для имплантации в местах бифуркации, повинен мати просвіт для бічної гілки.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2004-06-23 09:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

Я вважаю, що бічну гілку артерії слід називати бічною гілкою (це загальноприйнята назва). Просвіт, мабуть, краще за апертуру.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2004-06-23 09:57:10 GMT)
--------------------------------------------------

Крім того, це просвіт не відгалуження (що можна зрозуміти як просвіт у відгалуженні), а в стенті для забезпечення кровотоку з головної гілки у бічну.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 9 mins (2004-06-23 11:18:01 GMT)
--------------------------------------------------

Взагалі то апертура - це отвір, а просвіт - скоріше щілина (наприклад, просвіт судини). Тому, можливо, Ви маєте рацію щодо апертури. Але бічну гілку я би все ж таки залишила бічною гілкою.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 22 mins (2004-06-23 11:30:50 GMT)
--------------------------------------------------

Олександре! То не є страшна помилка, але, як на мене, це звучить не зовсім зрозуміло і термінологічно не зовсім вірно, бо в контексті ангіопластики звичайно кажуть бічні гілки, а не відгалуження.
Selected response from:

Marina Aleyeva
Ukraine
Grading comment
Дякую !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4апертура/ просвет для боковой ветви
Marina Aleyeva
4"апертура відгалуження"
Vladimir Volodko


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"апертура відгалуження"


Explanation:
I beleive there is no mistake - as Marina advised you. Un fottunately, I have not Cyrillic on this computer.

Vladimir Volodko
Russian Federation
Native speaker of: Russian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
апертура/ просвет для боковой ветви


Explanation:
т. е. это просвет, позволяющий производить ангиопластику боковой ветви артерии через стент

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-06-23 09:33:19 GMT)
--------------------------------------------------

Стент не должен деформироваться во время физиологических нагрузок
Конструкция должна предусматривать возможность внутрисосудистого монтажа бифукационных стентов, а также обеспечивать возможность создания просветов для боковых ветвей
http://laser.com.ru/stent-doc.htm

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-06-23 09:39:08 GMT)
--------------------------------------------------

упс... та це ж на українську! Просвіт/апертура для бічної гілки, я б так сказала.

И не только в целях ангиопластики. Артерия имеет боковые ветви, в местах отхождения которых тоже необходимо обеспечить незатрудненный ток крови. Поэтому стент, предназначенный для имплантации в местах бифуркации, повинен мати просвіт для бічної гілки.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2004-06-23 09:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

Я вважаю, що бічну гілку артерії слід називати бічною гілкою (це загальноприйнята назва). Просвіт, мабуть, краще за апертуру.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2004-06-23 09:57:10 GMT)
--------------------------------------------------

Крім того, це просвіт не відгалуження (що можна зрозуміти як просвіт у відгалуженні), а в стенті для забезпечення кровотоку з головної гілки у бічну.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 9 mins (2004-06-23 11:18:01 GMT)
--------------------------------------------------

Взагалі то апертура - це отвір, а просвіт - скоріше щілина (наприклад, просвіт судини). Тому, можливо, Ви маєте рацію щодо апертури. Але бічну гілку я би все ж таки залишила бічною гілкою.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 22 mins (2004-06-23 11:30:50 GMT)
--------------------------------------------------

Олександре! То не є страшна помилка, але, як на мене, це звучить не зовсім зрозуміло і термінологічно не зовсім вірно, бо в контексті ангіопластики звичайно кажуть бічні гілки, а не відгалуження.

Marina Aleyeva
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Дякую !