KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Pharmaceuticals

push compartment

Ukrainian translation: прошарок осмотично активних компонетів


07:56 Jan 16, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / extended release capsule
English term or phrase: push compartment
стосується структури капсули типу extended release. Крім двох відсіків, що містять активну речовину, є і ось такий-собі push compartment, який знаходиться знизу під активною речовиною (при уявному повздовжному розрізі на діаграмці) і задіяний певним чином у процес ПОСТУПОВОГО вивільнення цієї речовини в організм. Над акт. речовиною ще є LASER DRILLED DELIVERY ORIFICE - цей термін також потребує допомоги з перекладом (наступне запитання Kudoz від мене). Буду неймовірно вдячна за Вашу допомогу!
Solomia
Canada
Ukrainian translation:прошарок осмотично активних компонетів
Explanation:
або ж просто - осмотичний агент
Selected response from:

lanochka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4чарунка/камера/відсік тискуVassyl Trylis
3прошарок осмотично активних компонетівlanochka
3нагнітальний відсік
Sergey Savchenko


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
нагнітальний відсік


Explanation:
.

Sergey Savchenko
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
чарунка/камера/відсік тиску


Explanation:
Тут гарно пояснено механізм дії:

Red Dye 40: Um...this is very clever, but reminds me a little too ...
The push compartment absorbs the water like a sponge so that it expands. This pushes the medicine out through the hole evenly, so that you get the amount of ...
reddye40.blogspot.com/2004/10/umthis-is-very-clever-but-reminds-me.html

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
прошарок осмотично активних компонетів


Explanation:
або ж просто - осмотичний агент


    Reference: http://www.apteka.ua/archives/589/25220.html
lanochka
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8