KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Pharmaceuticals

LASER DRILLED DELIVERY ORIFICE

Ukrainian translation: подавальний/випускний отвір/канал, зроблений за допомогою лазера


08:06 Jan 16, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / capsule structure
English term or phrase: LASER DRILLED DELIVERY ORIFICE
стосується структури капсули типу extended release. Цей "лазерно сформований отвір доставки" знаходиться зверху капсули (при уявному повздовжному розрізі на діаграмці - див. детальний опис у question: http://www.proz.com/kudoz/2356076) Якби його доступно подати?
Solomia
Canada
Ukrainian translation:подавальний/випускний отвір/канал, зроблений за допомогою лазера
Explanation:
або "пророблений"
Гадаю, вам не надто потрібен стислий переклад? Можна й описовий?
Selected response from:

Sergey Savchenko
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2подавальний/випускний отвір/канал, зроблений за допомогою лазера
Sergey Savchenko
4висвердлений лазером отвір доставки
Stanislav Korobov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
laser drilled delivery orifice
подавальний/випускний отвір/канал, зроблений за допомогою лазера


Explanation:
або "пророблений"
Гадаю, вам не надто потрібен стислий переклад? Можна й описовий?

Sergey Savchenko
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vassyl Trylis: "проколотий" лазерним променем. І краще "випускний".
52 mins

agree  Marina Mrouga: випускний отвір, проколотий лазером
2 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
laser drilled delivery orifice
висвердлений лазером отвір доставки


Explanation:
т

Stanislav Korobov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20