KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Pharmaceuticals

adjunctive therapy

Ukrainian translation: додаткова терапія


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:adjunctive therapy
Ukrainian translation:додаткова терапія
Entered by: Ann Nosova

04:31 Feb 22, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: adjunctive therapy
The primary objective is to evaluate the efficacy of xxxx in comparison to placebo given as an adjunctive therapy in subjects with yyyyy.

http://www.breastcancer.org/dictionary/a/adjunctivetherapy_t...
Additional treatment used together with the main treatment to make that treatment work even better.

Як краще перекласти: допоміжна чи додаткова? А може, ще якось?

Щиро вдячна за допомогу.
Ann Nosova
United States
додаткова терапія
Explanation:
додаткова терапія - більш загальне поняття (яке включає саме застосування лікарських засобів, препаратів)
Selected response from:

Swetulya
Grading comment
Thank you, everybody!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2додаткова терапія
Swetulya
4додатковий терапевтичний засіб
Stanislav Korobov
4Додаткове лікування
Dmitrie Highduke
3 +1додаткові лікувальні заходи
Vladimir Chumak


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
додаткові лікувальні заходи


Explanation:
F80-F89 Розлади психологічного розвитку
Додаткові лікувальні заходи:. фізіотерапія;; ЛФК;; масаж. Проведення курсу логопедичних занять рекомендовано в індивідуальній і груповій формі. ...
www.psychiatry.org.ua/books/criteria/paper18.htm

Про додаткові лікувально-профілактичні заходи щодо ліквідації ...
Київ vd20001009 vn251 Про додаткові лікувально-профілактичні заходи щодо ліквідації наслідків захворювань токсико-алергічним бронхоальвеолітом серед ...
uazakon.com/document/spart38/inx38928.htm

Vladimir Chumak
Australia
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BestKatherine
18 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
додаткова терапія


Explanation:
додаткова терапія - більш загальне поняття (яке включає саме застосування лікарських засобів, препаратів)

Example sentence(s):
  • МЕРИДІА - Додаткова терапія у рамках комплексного лікування пацієнтів з аліментарним ожирінням з індексом маси тіла...
  • Під час антибактеріальної терапії потрібно: здійснювати додаткову терапію полівітамінними засобами...
Swetulya
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you, everybody!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleksandr Volyk: Коротко і зрозуміло
34 mins
  -> Спасибо

agree  Natalie
12 hrs
  -> Спасибо

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Додаткове лікування


Explanation:
Додаткове лікування - я б так сказав

Dmitrie Highduke
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
додатковий терапевтичний засіб


Explanation:
бо ми надаємо пацієнтові додаткову річ (препарат), а "терапія" - це, скоріше, метод, дія...

Не знаю, правда, як це виглядає українською... Російською я б все ж казав "дополнительное терапевтическое средство" - див., наприклад, оце:

В этом случае следует рассматривать анксиолитик только как определенный «терапевтический мост» – **дополнительное терапевтическое средство**, назначаемое на ...
www.rmj.ru/articles_3474.htm

Stanislav Korobov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20