KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

Sudden Infant Death Syndrome

Ukrainian translation: синдром раптової смерті у немовлят


16:28 Feb 22, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Sudden Infant Death Syndrome
Smoking while pregnant puts you at higher risk of miscarrying or having your infant die from Sudden Infant Death Syndrome.

Would it be синдром несподіваної смерті дитини ?

Thank you in advance.

Svetlana
Svetlana Ball
Ukrainian translation:синдром раптової смерті у немовлят
Explanation:
Мають на увазі дітей тільки до року, тобто це певна категорія дитячого віку ("младенец"-рос.). Українською вона перекладається як "немовля", а цей синдром відповідно:

http://www.rql.kiev.ua/cardio_j/2003/D2/preventive2.htm
У літературі останніх років велику увагу приділяють синдрому раптової смерті у немовлят, причому цей синдром виділений у самостійну педіатричну проблему. Даний синдром характеризується несподіваною смертю практично здорової дитини у віці від 7 днів до 1 року, у таких випадках ретельно проведена аутопсія не дозволяє пояснити причину смерті.

http://www.msvitu.lviv.ua/journal/pediatr.html
Синдром раптової смерті немовлят (т. 3, ч. 2, ст. 81-83)

Посилань дуже багато, особливо російською мовою, де наводиться навіть абревіатура, відповідно до слова "младенец".

http://akusherstvo.ru/comment.php?what=article&cid=7&id=853
Значительное число малышей, преимущественно в возрасте до шести месяцев, умирают от "синдрома внезапной смерти младенцев" (СВСМ). Этим термином называют смерть детей грудного возраста, наступившую без каких-либо видимых причин. Синдрому подвержены как недоношенные и ослабленные, так и вполне здоровые дети. Причины СВСМ науке пока не известны.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-22 18:31:41 GMT)
--------------------------------------------------

До речі, *Infant* перекладається українською, як *немовля*:

http://www.slovnyk.org/cgi-bin/dic.cgi?iw=infant&il=en-us&ol...
INFANT
Ukrainian- НЕМОВЛЯ
Russian - младенец; малютка; дитя;ребёнок первого года жизни (от двух недель до 1 года)
Selected response from:

Ann Nosova
United States
Grading comment
Dear Ann,

Thanks for your help! I could not have done it without you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5синдром раптової смерті у немовлят
Ann Nosova
3 +4синдром раптової дитячої смертi
Kirill Semenov
3 +1'синдром раптової смерті дитини'
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
sudden infant death syndrome
синдром раптової дитячої смертi


Explanation:
В русском: "синдром внезапной детской смерти". Очень грустная тема.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-22 16:33:38 GMT)
--------------------------------------------------

Або "смертностi"


Birth defects information fact sheetsРайдужки колобоми – атрезії ануса синдром · Раптової дитячої смерті синдром · Раптової дитячої смерті синдром (для батьків); Регресії каудальної синдром ...
ibis-birthdefects.org/start/ukrainian/udrophl5.htm

Брудна дюжина... і синдром раптової дитячої смертності), а також зниження плодовитості. [34] ... [77–79], а також подвоює ризик синдрому раптової дитячої смерті. [80] ...
www.adic.org.ua/coalition/analyt/12myths.htm

КОЛОТИ ЧИ НЕ КОЛОТИ - Прикарпатська Інформаційна Агенція і Реклама ...щеплення, вважають Його працівники, є однією з причин синдрому раптової дитячої смертності (СРДС), який забирає в Штатах Від п’яти до десяти тисяч дітей ...
piar.org.ua/article/?art4178



--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-22 16:34:17 GMT)
--------------------------------------------------

Багато ссилок.

Kirill Semenov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dmytro Palets: "Смерті" звучить набагато... ну, не краще, звичайно... точніше, ніж "смертності".
26 mins
  -> Привет, дорогой. Да, с точки зрения языка первое правильнее, я думаю

agree  Vladimir Dubisskiy: only with :"синдром раптової дитячої смертi" not "смертності".
1 hr

agree  Elena Polikarpova
1 hr

agree  Nadezhda Kirichenko
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sudden infant death syndrome
'синдром раптової смерті дитини'


Explanation:
i would use ' дитини ' here (simply from the language usage point of of view).

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lena Grainger
1 day9 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
sudden infant death syndrome
синдром раптової смерті у немовлят


Explanation:
Мають на увазі дітей тільки до року, тобто це певна категорія дитячого віку ("младенец"-рос.). Українською вона перекладається як "немовля", а цей синдром відповідно:

http://www.rql.kiev.ua/cardio_j/2003/D2/preventive2.htm
У літературі останніх років велику увагу приділяють синдрому раптової смерті у немовлят, причому цей синдром виділений у самостійну педіатричну проблему. Даний синдром характеризується несподіваною смертю практично здорової дитини у віці від 7 днів до 1 року, у таких випадках ретельно проведена аутопсія не дозволяє пояснити причину смерті.

http://www.msvitu.lviv.ua/journal/pediatr.html
Синдром раптової смерті немовлят (т. 3, ч. 2, ст. 81-83)

Посилань дуже багато, особливо російською мовою, де наводиться навіть абревіатура, відповідно до слова "младенец".

http://akusherstvo.ru/comment.php?what=article&cid=7&id=853
Значительное число малышей, преимущественно в возрасте до шести месяцев, умирают от "синдрома внезапной смерти младенцев" (СВСМ). Этим термином называют смерть детей грудного возраста, наступившую без каких-либо видимых причин. Синдрому подвержены как недоношенные и ослабленные, так и вполне здоровые дети. Причины СВСМ науке пока не известны.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-22 18:31:41 GMT)
--------------------------------------------------

До речі, *Infant* перекладається українською, як *немовля*:

http://www.slovnyk.org/cgi-bin/dic.cgi?iw=infant&il=en-us&ol...
INFANT
Ukrainian- НЕМОВЛЯ
Russian - младенец; малютка; дитя;ребёнок первого года жизни (от двух недель до 1 года)

Ann Nosova
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dear Ann,

Thanks for your help! I could not have done it without you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat: Так, важливо, що йдеться саме про немовлят.
3 hrs
  -> thank you, Marta, you are right, it is important

agree  Ludwig Chekhovtsov
7 hrs
  -> thank you, Chekh

agree  Vassyl Trylis: ...раптової смерті немовлят. Без прийменника "у".
13 hrs
  -> thank you, Vassyl, I agree

agree  jrs_kiev: синдром раптової смерті немовлят
13 hrs
  -> thank you, jrs_kiev, I've copied from the source and later noticed...

agree  Natalie Lyssova: синдром раптової смерті немовлят
16 hrs
  -> thank you, Natalie