KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

tube vs vial

Ukrainian translation: у цьому контекстi 'пробiрка'


20:19 Jul 7, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / laboratory
English term or phrase: tube vs vial
Colleagues,

I have lab manual. The client uses terms different "tube" and "vial" while the translator tends to translate this interchangeably as "пробірка". Vial everywhere goes as "transport vial".

I'll appreciate your comments.

EXAMPLES:
"Place all the labeled tubes into the protective plastic container"
"Collect venous blood into XXX Tube."
"plastic transport vials for serum"
Marina Mrouga
Ukrainian translation:у цьому контекстi 'пробiрка'
Explanation:
У цьому контекстi 'пробiрка' цiлком на мicцi
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Такі да, цілком на місці ! Дякую.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1пробірка/флаконLudwig Chekhovtsov
5у цьому контекстi 'пробiрка'
Natalie
3негерметична пробірка vs. герметична пробірка
Alexander Onishko
3пробірка/ампула
Solomia


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
у цьому контекстi 'пробiрка'


Explanation:
У цьому контекстi 'пробiрка' цiлком на мicцi

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 107
Grading comment
Такі да, цілком на місці ! Дякую.

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
негерметична пробірка vs. герметична пробірка


Explanation:
див. http://www.proz.com/kudoz/747245

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natalie: Олександре, але у тому питаннi йдеться про "sealed vial"
30 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пробірка/ампула


Explanation:
якщо НЕОБХІДНО висловити різницю між цими термінами... А може ці терміни вживаються синономічно?

Solomia
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
пробірка/флакон


Explanation:
Міністерство охорони здоров'я України
Сироватки переносять у стерильні пеніцилінові флакони з гумовими пробками або пластикові пробірки. Флакони або пробірки з сироватками маркірують ...
www.moz.gov.ua/ua/main/docs/?docID=6204

Міністерство охорони здоров'я України
Контейнери з пробами (пробірки, флакони тощо) маркують відповідно до супровідної документації. ...
www.moz.gov.ua/ua/main/docs/?docID=8049

--------------------------------------------------
Note added at 15 час (2007-07-08 11:27:53 GMT)
--------------------------------------------------

ОТРАСЛЕВОЙ СТАНДАРТНЫЙ ОБРАЗЕЦ СЫВОРОТОК ...
После вскрытия коробки флаконы с сывороткой проверяют на целостность и наличие этикеток. При обнаружении повреждения флакон следует уничтожить. ...
www.npods.ru/upload/1172736782.doc


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mykhailo Kolaichuk
6 hrs
  -> Дякую !