KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

top vs cap

Ukrainian translation: пробки/кришки до пробірок


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:top vs cap
Ukrainian translation:пробки/кришки до пробірок
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

20:30 Jul 7, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / laboratory
English term or phrase: top vs cap
Lab manual again. And the nature of problem is similar. The manual refers to tube top and to tube with cap. Translator uses "кришка" for both. I questions whether these may be different things and should be termed differently?

EXAMPLES (from different parts):
Tube closure (top) color
5mL orange top, serum separator tube
Aliquot serum into 3 yellow capped transport tubes
Transfer urine into a yellow cap plastic transport tube.
Secure cap.
Marina Mrouga
пробки/кришки до пробірок
Explanation:
Кришки або пробки до пробірок згідно зі стандартом ISO 6710 бувають відповідних кольорів: білими, чорними, червоними, жовтими, синіми, зеленими, рожевими, фіолетовими

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
28. Система вакуумного забору крові Vacuette у складі: пробіркавакуумна різних розмірів з наповнювачами та без; голки різних розмірів таконфігурацій; голки-метелики; луер-адаптери; утримувачі одноразові і багаторазові різних конфігурацій; штативи; кришки до пробірок; джгути;насадки до пробірок; ємності для використаних голок; капіляри для ШОЕ;пристрій для зняття кришок ...
www.drugmed.gov.ua/files/normdocs/dslz_57_26122003.pdf

Системы для забора венозной крови BD Vacutainer
Пробирки BD Vacutainer® защищены безлатексными крышками BD Hemogard™ , имеющими цветовые коды в соответствии с типом содержащихся в них химических реагентов. Коды отвечают международным стандартам NCCLS и ISO 6710...
www.bioline.ru/catalog/info/section.php?SECTION_ID=311

ЗАПРОС КОТИРОВОЧНОЙ ЦЕНЫ
Пластиковая крышка пробирки в соответствии с цветовой кодировкой по ISO 6710. ...
goszakaz.bashkortostan.ru/public.purchase/getfile.asp?doctype

Пробирки для взятия крови
Пробирка с желтой пробкой, с цитратом натрия 3,8%, 13х75 мм, на 3 мл, нестерильная ...
www.biolot.ru/5.3/5.3.36.htm

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Спасибо. Кстати, Proling переводит крышку на кришку.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1верхня частина пробірки vs. кришка пробірки
Alexander Onishko
4 +1пробки/кришки до пробірокLudwig Chekhovtsov
4пробiрки з червоною/жовтою маркiровкою
Natalie


Discussion entries: 2





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
верхня частина пробірки vs. кришка пробірки


Explanation:
Украгропортал v3
За наявності води чути потріскування, олива піниться, на холодній частині пробірки осідають крапельки води. Якщо ж верхня частина пробірки помутніла, ...
http://ukragroportal.com/propoz/item.html?ItemID=751&NumID=&...

російською "верх пробирки"
http://www.google.com/search?hl=ru&rlz=1B3GGGL_ruUA219UA220&...




Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat
1 min
  -> дякую, Марта!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пробiрки з червоною/жовтою маркiровкою


Explanation:
Скорiш за все кольорами маркiровано не тiльки верхню частину пробiрки, але i кришечку, тому найнебезпечнiший варiант - "пробiрки з червоною/жовтою маркiровкою".

Подивитися на них можна на стор.5 ось тут:
http://tinyurl.com/2bgleq

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 99

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
пробки/кришки до пробірок


Explanation:
Кришки або пробки до пробірок згідно зі стандартом ISO 6710 бувають відповідних кольорів: білими, чорними, червоними, жовтими, синіми, зеленими, рожевими, фіолетовими

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
28. Система вакуумного забору крові Vacuette у складі: пробіркавакуумна різних розмірів з наповнювачами та без; голки різних розмірів таконфігурацій; голки-метелики; луер-адаптери; утримувачі одноразові і багаторазові різних конфігурацій; штативи; кришки до пробірок; джгути;насадки до пробірок; ємності для використаних голок; капіляри для ШОЕ;пристрій для зняття кришок ...
www.drugmed.gov.ua/files/normdocs/dslz_57_26122003.pdf

Системы для забора венозной крови BD Vacutainer
Пробирки BD Vacutainer® защищены безлатексными крышками BD Hemogard™ , имеющими цветовые коды в соответствии с типом содержащихся в них химических реагентов. Коды отвечают международным стандартам NCCLS и ISO 6710...
www.bioline.ru/catalog/info/section.php?SECTION_ID=311

ЗАПРОС КОТИРОВОЧНОЙ ЦЕНЫ
Пластиковая крышка пробирки в соответствии с цветовой кодировкой по ISO 6710. ...
goszakaz.bashkortostan.ru/public.purchase/getfile.asp?doctype

Пробирки для взятия крови
Пробирка с желтой пробкой, с цитратом натрия 3,8%, 13х75 мм, на 3 мл, нестерильная ...
www.biolot.ru/5.3/5.3.36.htm



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Спасибо. Кстати, Proling переводит крышку на кришку.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia: але "покришки", бо кришка- русизм
3 hrs
  -> Дякую, але ж і покришки такий же русизм, наприклад: "ни дна вам ни покрышки,как говорят в народе!"