KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

mouse protection bioassay; mouse hemidiaphragm assay

Ukrainian translation: біопроба на мишах; проба на мишах, що оцінює положення куполу діафрагми


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mouse protection bioassay; mouse hemidiaphragm assay
Ukrainian translation:біопроба на мишах; проба на мишах, що оцінює положення куполу діафрагми
Entered by: Stanislav Korobov

10:00 Sep 20, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / cerebral pulcy
English term or phrase: mouse protection bioassay; mouse hemidiaphragm assay
Контекст:
Antibody screening in children with CP (mouse protection bioassay).
Та:
Antibody screening in children with CP (mouse hemidiaphragm assay)
Oleksandr Korzh
Ukraine
біопроба на мишах; проба на мишах, що оцінює положення куполу діафрагми
Explanation:
Біопроба на мишах негативна. Проведені дослідження засвідчили, що досліджений порошок не містить збудників інфекційних хвороб, в тому числі особливо ...
www.mnspolt.gov.ua/331.html

Щодо „mouse hemidiaphragm assay”, то українського аналогу не знайшов, але щось таке зробив з російської інформації та власних міркувань...
Selected response from:

Stanislav Korobov
Ukraine
Grading comment
Щиро вдячний за допомогу.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4біопроба на мишах; проба на мишах, що оцінює положення куполу діафрагми
Stanislav Korobov
3- біологічне дослідження захисного імунітету у мишей
Marina Mrouga
21)біопроба на захист мишіVassyl Trylis


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
1)біопроба на захист миші


Explanation:
Власне, це тільки частина відповіді. Має бути відповідний термін українською та російською, але покищо не знаходжу. А другий термін слід запитувати окремо...

Comparison of mouse bioassay and immunoprecipitation assay for ...
OBJECTIVE To compare a recently developed immunoprecipitation assay (IPA) to the mouse protection bioassay (MPB), currently considered the ℌgold standard”, ...
jnnp.bmjjournals.com/cgi/content/full/66/5/612

Там ще є такі рядки:

The standard assay for detecting BTX Ab is the in vivo mouse protection bioassay (MPB), which evaluates the ability of increasing dilutions of a patient's serum to protect mice from lethal doses of BTX-A.

--------------------------------------------------
Note added at 33 мин (2007-09-20 10:34:32 GMT)
--------------------------------------------------

Див. також www.proz.com/kudoz/1797254

Vassyl Trylis
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
біопроба на мишах; проба на мишах, що оцінює положення куполу діафрагми


Explanation:
Біопроба на мишах негативна. Проведені дослідження засвідчили, що досліджений порошок не містить збудників інфекційних хвороб, в тому числі особливо ...
www.mnspolt.gov.ua/331.html

Щодо „mouse hemidiaphragm assay”, то українського аналогу не знайшов, але щось таке зробив з російської інформації та власних міркувань...

Stanislav Korobov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 25
Grading comment
Щиро вдячний за допомогу.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
- біологічне дослідження захисного імунітету у мишей


Explanation:
У мультітрані http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=phr&s=protection&sc=153&l1...

protection test - тест на защитные антитела (в сыворотке)
serum protection test - серологический тест на наличие антибактериального или противовирусного иммунитета

Тому я думаю, що
mouse protection bioassay - біологічне дослідження захисного імунітету у мишей або дослідження імунітету у мишей (ключова частина - імунітет)

Щодо mouse hemidiaphragm assay дивись http://www.proz.com/kudoz/1797254

Втім я не знайшла нічого подібного стосовно церебрального параліча.

Marina Mrouga
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12