KudoZ home » English to Ukrainian » Other

dissuasive sanctions

Ukrainian translation: попереджувальні санкції


10:42 Oct 30, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Other / trafficking
English term or phrase: dissuasive sanctions
To ensure that exploitative employers and others who facilitate, commit or direct trafficking are punishable by effective, proportionate and dissuasive sanctions.
trono
Ukrainian translation:попереджувальні санкції
Explanation:
Так, формально переклад неточний, але по суті йдеться про "профілактичні" санкції. І звучить по-людськи.

Стр. 36 - 37 || Кравченко В. В.: Конституційне право України ...
... за метою і наслідками санкцій (право-відновні, попереджувальні, санкції, спрямовані на припинення конституційного правопорушення, санкції-стягнення). ...
pravo.biz.ua/content/005/0018.htm
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Санкції, що переконують
Stanislav Korobov
4Санкції, які здатні утримати від (подібних правопорушень у майбутньому)Cherepanov
4попереджувальні санкціїVassyl Trylis
4переконливі санкції
Vitaliy Shkonda
3відворотні санкції
Sofiya Skachko


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Санкції, які здатні утримати від (подібних правопорушень у майбутньому)


Explanation:
або "сприяти профілактиці.."

Саме ваша фразу вже переклали на російську:

и служить профилактике (профилактической мерой в отношении) подобных (возможных) правонарушений в будушем...

т.е. способными удержать от подобных правонарушений и т.д. в будущем
http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=ForumReplies&MessNum=12382...

Cherepanov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
переконливі санкції


Explanation:
переконливі санкції, або санкції, що здатні переконати

Vitaliy Shkonda
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
попереджувальні санкції


Explanation:
Так, формально переклад неточний, але по суті йдеться про "профілактичні" санкції. І звучить по-людськи.

Стр. 36 - 37 || Кравченко В. В.: Конституційне право України ...
... за метою і наслідками санкцій (право-відновні, попереджувальні, санкції, спрямовані на припинення конституційного правопорушення, санкції-стягнення). ...
pravo.biz.ua/content/005/0018.htm

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
відворотні санкції


Explanation:
Не знаю, чи в такому значенні термін "відворотний" використовується, але, може, вам сподобається цей варіант і згодом він закріпиться в ужитку...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-30 12:10:21 GMT)
--------------------------------------------------

Отже, "відворотні" тут вживаю за аналогом з "відворотне зілля", але крім того це слово має досить широку семантику.
Відворотні санкції - санкції, які відвертають зловмисників чи попереджують (див. варіант Василя Триліся) злочин

Sofiya Skachko
United Kingdom
Native speaker of: Ukrainian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Санкції, що переконують


Explanation:
/

Stanislav Korobov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian