KudoZ home » English to Ukrainian » Other

canola oil

Ukrainian translation: рапсова олія


19:20 Jul 15, 2002
English to Ukrainian translations [Non-PRO]
English term or phrase: canola oil
Canola oil
Lesya
Ukrainian translation:рапсова олія
Explanation:
Так це зветься в Україні:

AgriUkraine - все для агробізнесу
... із продуктів рослинного походження як, наприклад, соєва олія, рапсова олія ...
http://www.agriukraine.com

Газета "Доба"
Серед численних різновидів рослинної олії є оливкова, арахісова, з виноградних кісточок, обліпихова, кукурудзяна, рапсова та чимало інших.
http://www.doba.cv.ua/?file=news.php&num


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-15 21:09:45 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ЛОГОС-ПРЕСС °7 (455) - 01 марта 2002 г. -
Самые распространенные виды масел - подсолнечное, оливковое, рапсовое (каноловое), соевое, кукурузное, арахисовое, горчичное.
http://logos.press.md/Weekly/Main.asp?IssueNum=455&IssueDate...
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5рапсова оліяLudwig Chekhovtsov
5олія з каноли
AndreiG


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
олія з каноли


Explanation:
канола - це спеціально виведений сорт олійного рапсу

AndreiG
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
рапсова олія


Explanation:
Так це зветься в Україні:

AgriUkraine - все для агробізнесу
... із продуктів рослинного походження як, наприклад, соєва олія, рапсова олія ...
http://www.agriukraine.com

Газета "Доба"
Серед численних різновидів рослинної олії є оливкова, арахісова, з виноградних кісточок, обліпихова, кукурудзяна, рапсова та чимало інших.
http://www.doba.cv.ua/?file=news.php&num


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-15 21:09:45 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ЛОГОС-ПРЕСС °7 (455) - 01 марта 2002 г. -
Самые распространенные виды масел - подсолнечное, оливковое, рапсовое (каноловое), соевое, кукурузное, арахисовое, горчичное.
http://logos.press.md/Weekly/Main.asp?IssueNum=455&IssueDate...


    Reference: http://www.agriukraine.com
    Reference: http://www.doba.cv.ua/?file=news.php&num
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355