KudoZ home » English to Ukrainian » Other

foreign language club

Ukrainian translation: Запрошуємо до клубу іноземних мов!


22:37 Aug 24, 2002
English to Ukrainian translations [Non-PRO]
English term or phrase: foreign language club
How do you say:

Welcome to the foreign language club!

I would preferably want to know how the whole sentence is said.

*I am trying to start a foreign language club at my school and think it would be a good idea to have this sentence translated into as many languages.. Thanks!
Dima Malik
Ukrainian translation:Запрошуємо до клубу іноземних мов!
Explanation:
Ласкаво просимо до мовного клубу!

or

Ласкаво просимо до клубу (вивчення) іноземних мов!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 01:30:34 (GMT)
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 01:38:21 (GMT)
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!

sentence:
Я маю намір створити у школі мовний клуб (клуб /з вивчення/ іноземних мов), то вважаю за слушну ідею перекласти це речення різними мовами..

or

Я хочу творити у школі мовний клуб, то вважаю корисним мати це речення перекладеним різними мовами


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 03:28:04 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!

sentence:
Я маю намір створити у школі мовний клуб (клуб /з вивчення/ іноземних мов), то вважаю за слушну ідею перекласти це речення різними мовами..

or

Я хочу творити у школі мовний клуб, то вважаю корисним мати це речення перекладеним різними мовами
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
You can't fathom how much you have helped me. You not only gave me several translations for the "welcome to the foreign language club" but you translated the sentence about me wanting to set up a foreign language club at my school. Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Запрошуємо до клубу іноземних мов!
Vladimir Dubisskiy
5 -1Вітаємо до клубу іноземних мов!
AndreiG


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Вітаємо до клубу іноземних мов!


Explanation:
...

AndreiG
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vladimir Dubisskiy: Просимо NOT вітаємо
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Запрошуємо до клубу іноземних мов!


Explanation:
Ласкаво просимо до мовного клубу!

or

Ласкаво просимо до клубу (вивчення) іноземних мов!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 01:30:34 (GMT)
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 01:38:21 (GMT)
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!

sentence:
Я маю намір створити у школі мовний клуб (клуб /з вивчення/ іноземних мов), то вважаю за слушну ідею перекласти це речення різними мовами..

or

Я хочу творити у школі мовний клуб, то вважаю корисним мати це речення перекладеним різними мовами


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 03:28:04 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

or even

Завітайте до нашого клубу іноземних мов!

Завітайте до нашого мовного клубу!

sentence:
Я маю намір створити у школі мовний клуб (клуб /з вивчення/ іноземних мов), то вважаю за слушну ідею перекласти це речення різними мовами..

or

Я хочу творити у школі мовний клуб, то вважаю корисним мати це речення перекладеним різними мовами


Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 516
Grading comment
You can't fathom how much you have helped me. You not only gave me several translations for the "welcome to the foreign language club" but you translated the sentence about me wanting to set up a foreign language club at my school. Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chinoise
19 hrs

agree  Ludwig Chekhovtsov
3 days19 hrs

agree  Sergei Vasin
4 days