KudoZ home » English to Ukrainian » Religion

baptismal regeneration

Ukrainian translation: нове народження через Хрещення


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:baptismal regeneration
Ukrainian translation:нове народження через Хрещення
Entered by: Vassyl Trylis

16:12 May 14, 2005
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Religion
English term or phrase: baptismal regeneration
Контексту тут не треба, це строгий самостійний термін (відродження хрещенням?), але мені здається, що вже існує якийсь інший варіант перекладу. Дуже хотілось би натрапити на посилання.
Vassyl Trylis
друге народження через Хрещення
Explanation:
Так, або "духовне народження..." зустрічається в релігійній літературі та обрядових текстах.

"Ми не можемо увійти до Царства Небесного інакше як народившись знову. Наше друге народження відбувається при хрещенні, коли Дух Святий сходить на нас. Ми народжуємося знову від води і Духа, і нашому колишньому існуванню наступає кінець"
Selected response from:

Solomia
Canada
Grading comment
ТАК! і чому я затявся на однослівному варіанті?
Я дуже вдячний усім - було цікаво й повчально.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1переродження, транформація (через хрещення)
Vladimir Dubisskiy
4друге народження через Хрещення
Solomia
3воскресіння через хрещення
Ann Nosova


Discussion entries: 8





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
переродження, транформація (через хрещення)


Explanation:
Щось мені здається, що так вірніше.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 57 mins (2005-05-15 04:09:46 GMT)
--------------------------------------------------

... приймаючи хрещення, людина як через двері входить у Церкву, ... який переводить людину через **духовне переродження** від буття природного та земного у ...
www.lavra.kiev.ua/ua/item/blagovestnik/blago_ blank.php?file=blg02_str8.htm&nomber=002&title=2/2004

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 58 mins (2005-05-15 04:10:30 GMT)
--------------------------------------------------

... У таїнстві святого хрещення людина помирає і народжується: помирає вітха (церк. ... бо до цього «людство ще ніколи не переживало такого **переродження**, ...
www.lavra.kiev.ua/ua/item/blagovestnik/blago_ blank.php?file=blagovestnik_deskript_02.htm&nomber=002

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 58 mins (2005-05-15 04:11:02 GMT)
--------------------------------------------------

... Сутність істинного християнства - це переродження людства і світу в дусі ...що немовлята удостоюються добра, що дається їм через таїнство хрещення. ...
nashavira.ukrlife.org/02_2003.html

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 1 min (2005-05-15 04:13:47 GMT)
--------------------------------------------------

Ї ще:

... містичного **переродження людини у хрещенні*** та введення її у церковний організм.
... ***акту переродження, людина, ставши новим творивом у Христі** (2 Кор. 5, ...
www.lavra.kiev.ua/ua/item/blagovestnik/blago_ blank.php?file=blg02_str8.htm&nomber=002&title=2/2004

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 3 mins (2005-05-15 04:15:13 GMT)
--------------------------------------------------

переродження у хрещенні


Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larissa Dinsley
12 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
друге народження через Хрещення


Explanation:
Так, або "духовне народження..." зустрічається в релігійній літературі та обрядових текстах.

"Ми не можемо увійти до Царства Небесного інакше як народившись знову. Наше друге народження відбувається при хрещенні, коли Дух Святий сходить на нас. Ми народжуємося знову від води і Духа, і нашому колишньому існуванню наступає кінець"


    Reference: http://www.logon.org/Ukrainian/s/CB003.htm
Solomia
Canada
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ТАК! і чому я затявся на однослівному варіанті?
Я дуже вдячний усім - було цікаво й повчально.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
воскресіння через хрещення


Explanation:
Є також варіант:
духовне відродження через хрещення
новонародження через хрещення

Хоча питання вже вирішено, але я сподіваюся, що трохи додаткової інформації не зашкодить.

http://www.bjnewlife.org/ukrainian/bstudy/gospel.php
(Я сподіваюся, що Ви усвідомлюєте різницю між водним хрещенням віруючих і Хрещенням Ісуса. Будь ласка, зверніть увагу на значення Хрещення Ісуса. Зараз ми не фокусуємо свою увагу на водному хрещенні прихильників доктрини духовного відродження через хрещення.)
http://www.jclife.org/en/
(I hope for you not to be confused with the water baptism of believers and the Baptism of Jesus. Please pay attention to the meaning of Jesus' baptism thoroughly. Now we are not focus on the water baptism of believers or the doctrine of baptismal regeneration.)
http://lavra.kiev.ua/ua/item/item.php?file=kalist_ware_5.htm
Він вмирає щодня, і - через хрещення і воскресіння, які є єдиним цілим, щодня воскресає з мертвих, він має в собі образ приниженого Христа, але разом з тим і образ великої радості преображення.
http://www.vedmedenko.org/lection.php?num=46
А в православ'ї ми маємо очищення через таїнство хрещення. В таїнстві хрещення є все - і покаяння, і смерть для гріха, і воскресіння. "Всі ті, що в Христа хрестилися, во Христа зодягнулися…", але спочатку сказано: "Ми в смерть Його хрестилися…" Тобто, тут містично змальований шлях Христа: спочатку розіп'яти в собі гріх покаянням, а потім вмерти для гріха принісши достойний плід цього покаяння - смирення і аскезу, а там і воскреснути в життя вічне разом з Христом. От воно занурення, "баптисмос", а потім підйом з цієї купелі водної Слова.
http://www.logon.org/Ukrainian/S/C2.htm
В якості передмови до обговорення воскресіння розглядається інкарнація. Знову народжений через хрещення є заново відкритою істотою. Розвивається позиція ранньої Церкви, і з цієї точки зору позиція ранніх апологістів бачиться як повністю протилежна цій блюзнірській доктрині.
http://www.logon.org/Ukrainian/S/C2.htm
Народжений Знову (No.172)
Більшість людей страшаться терміну бути знову народженим, що вживається в християнському сенсі. Більшість не розуміє процесу, що за ним криється, а також значення даного терміну. Христос приніс вчення стосовно нього, яке подається Іоанном в його Євангелії 3:1-21..


Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Grading comment
Дякую! Але з лінгвістичного погляду хрещення й воскресіння - зовсім не єдине ціле. Новонародження - гарний варіант!
The asker has declined this answer
Comment: Дякую! Але з лінгвістичного погляду хрещення й воскресіння - зовсім не єдине ціле. Новонародження - гарний варіант!