KudoZ home » English to Ukrainian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

Native American

Ukrainian translation: Корінний американець


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Native American
Ukrainian translation:Корінний американець
Entered by: Dmitrie Highduke

10:39 Feb 14, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: Native American
Перекладаємо вміст молодіжного порталу (соціальна мережа).
Один із пунктів анкети - етнічний тип, один із варіантів відповіді - Native American.
Портал, ясна річ, американський. ) Мене сильно тягне написати "Американський індіанець", а не морочити голову собі і людям з "Представником корінних народів Америки"

Суть питання:
1. чи є, на вашу думку, терміни "Індіанець" чи "Американський індіанець" "неполіткоректними" для УКРАЇНСЬКОГО користувача;
2. чи існує в українській мові "політкоректніший" термін, аніж "Індіанець" чи "Американський індіанець"?

Особливо мене цікавить думка колег з самої Америки, але буду вдячний за будь-які думки. :)
Oleg Prots
Ukraine
Корінний американець
Explanation:
Корінний американець. Мабуть, так краще
Selected response from:

Dmitrie Highduke
Ukraine
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Корінний американець
Dmitrie Highduke
5 +4Представник корінних народів Америки
Alexander Onishko
4 -2Уродженець США
Stanislav Korobov


Discussion entries: 6





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
native american
Корінний американець


Explanation:
Корінний американець. Мабуть, так краще

Dmitrie Highduke
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iren Dragan
30 mins

agree  Vassyl Trylis: Це просто ідеал політкоректності. Кожен зрозуміє так, як йому хочеться. І ніхто не придереться.
1 hr

agree  val_legrand
8 hrs

agree  Tatyana Kovalenko
22 hrs

agree  Natalie
5 days

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
native american
Представник корінних народів Америки


Explanation:
окрім індіанців є і інші корінні народи

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Stanislav Korobov: А Ви, Олександре, теж подивиться питання, та можливо побачите, що Олегу не до сподоби Ваш „Представник корінних народів Америки”! Ну, не бажає він цього!
22 mins

agree  Ludwig Chekhovtsov: Принаймні, так буде зрозуміло однозначно, а "корінний американець", дійсно, як каже пан Василь, кожен розуміє по-своєму
6 hrs
  -> Дуже дякую!

agree  Anna Makhorkina
8 hrs
  -> Дуже дякую!

agree  Sofiya Skachko: а ще, можливо, "представник корінного етносу Америки", але, чесно кажучи, я б теж не морочила собі голову і перекладала б "індіанець": http://www.slovnyk.net/?swrd=
1 day4 hrs
  -> Дякую, Софія!

agree  Natalenka
4 days

agree  Natalie
5 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
native american
Уродженець США


Explanation:
s

--------------------------------------------------
Note added at 20 мин (2008-02-14 10:59:52 GMT)
--------------------------------------------------

чи "уродженець [Північної] Америки", звичайно...

Чому ж одразу „індіанець” чи там „туземець”. Може не треба чіпляти це болюче та пригадати, що „native” як іменник – це „уродженець”...

Stanislav Korobov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Alexander Onishko: Станислав! - ну прочитайте вопрос - речь идёт об ЭТНИЧЕСКОМ ТИПЕ - ну какой может быть уроженец США ?!
1 min
  -> А хто Вам казав що йдеться про „давні часи”?! Де Ви це побачили?! І що таке ці Ваші „давні часи”?

disagree  Natalie: З Олександром: по перше, "уродженець США" - це не етнічний тип; по друге - чому США? А якщо Південнної Америки?
5 days