KudoZ home » English to Ukrainian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

could be at the heart of achieving reflection

Ukrainian translation: пояснення


23:33 Mar 14, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Пенітенціарна система
English term or phrase: could be at the heart of achieving reflection
Ніяк не можу зліпити докупи фразу:

This could be at the heart of achieving reflection of a broad range of xxxx policy goals in future initiatives.
Natalie Lyssova
Ukrainian translation:пояснення
Explanation:
тобто щось (This) може бути вкрай важливим для того /допомогти тому, щоб широкий діапазон/спектр (broad range) положень (policy goals) від ХХХ відбився (achieving reflection) у / при створенні майбутніх програм /-ах (future initiatives)

Це може стати вирішальним фактором, сприяючим втіленню настанов (положень, або інший еквів. для policy goals) ХХХ у розробці/створенні майбутніх програм.

фактором, що сприятиме...

щось таке :-))
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Щира подяка колегам за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4пояснення
Vladimir Dubisskiy
4може лежати в основі досягнення відображення
Dmytro Bondarev
3може бути в центрі при досягненні широкого кола....
Ann Nosova


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пояснення


Explanation:
тобто щось (This) може бути вкрай важливим для того /допомогти тому, щоб широкий діапазон/спектр (broad range) положень (policy goals) від ХХХ відбився (achieving reflection) у / при створенні майбутніх програм /-ах (future initiatives)

Це може стати вирішальним фактором, сприяючим втіленню настанов (положень, або інший еквів. для policy goals) ХХХ у розробці/створенні майбутніх програм.

фактором, що сприятиме...

щось таке :-))

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Щира подяка колегам за допомогу!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
може бути в центрі при досягненні широкого кола....


Explanation:
Це може бути центром досягнення широкого кола завдань хххх, що відображені в зазначених майбутніх проектах/ініціативах.

Мені здається, що можна перенести "reflection" у другу частину речення, тому що значення "reflection of a broad range" при цьому зберігається (відображених завдань/цілей широкого масштабу/діапазону).

Ann Nosova
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
може лежати в основі досягнення відображення


Explanation:
Це може лежати в основі досягнення відображення широкого кола стратегічних завдань хххх у майбутніх проектах

Dmytro Bondarev
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian