KudoZ home » French to Bulgarian » Energy / Power Generation

contact fugitif

Bulgarian translation: превключващ контакт


14:25 Apr 21, 2008
French to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: contact fugitif
...
Ekaterina Andreeva
Bulgaria
Bulgarian translation:превключващ контакт
Explanation:
Според мен преводът е този, но е добре да сравниш някой от резултатите на двата езика в гугъл. Тъй като все пак имаш някакъв контекст (надявам се), ще можеш лесно да разбереш дали това е еквивалентът.

Успех
Selected response from:

Vladimir Dragnev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3контакт хронометър
KISELEV
3превключващ контакт
Vladimir Dragnev


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
превключващ контакт


Explanation:
Според мен преводът е този, но е добре да сравниш някой от резултатите на двата езика в гугъл. Тъй като все пак имаш някакъв контекст (надявам се), ще можеш лесно да разбереш дали това е еквивалентът.

Успех

Vladimir Dragnev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
контакт хронометър


Explanation:
Става въпрос за контакт който се включва чрез завъртане по часовниковата стрелка на определен брой минути (но без да има конкретни разпределения), и който се самоизключва с ход в обратната посока.

KISELEV
France
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian