KudoZ home » French to Catalan » Construction / Civil Engineering

rocade

Catalan translation: carretera de circumvalació


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:rocade
Catalan translation:carretera de circumvalació
Entered by: tradax

20:35 Mar 27, 2002
French to Catalan translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / urbanisme
French term or phrase: rocade
Il s'agit d'un peripherique routier qui contourne le centre ville.
tradax
carretera de circumvalació
Explanation:
No sé si habrá otros términos. Quizás algún catalán nativo te lo pueda confirmar. Por lo demás, también se abrevia con "circumvalació".

Restaurant La Deu
... es troba als afores d'Olot, a només 500 metres de la carretera de circumvalació
de la ciutat. Olot, capital de la comarca de la Garrotxa, és el centre d'una ...
www.grn.es/la_deu/ladeu.htm - 19k - En caché - Páginas similares
Selected response from:

Fernando Muela
Spain
Grading comment
Muchas gracias.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5carretera de circumval·lació
Monica Castell
4carretera de circumvalació
Fernando Muela


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carretera de circumvalació


Explanation:
No sé si habrá otros términos. Quizás algún catalán nativo te lo pueda confirmar. Por lo demás, también se abrevia con "circumvalació".

Restaurant La Deu
... es troba als afores d'Olot, a només 500 metres de la carretera de circumvalació
de la ciutat. Olot, capital de la comarca de la Garrotxa, és el centre d'una ...
www.grn.es/la_deu/ladeu.htm - 19k - En caché - Páginas similares

Fernando Muela
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Muchas gracias.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
carretera de circumval·lació


Explanation:
Hola, la definició del DIEC és: carretera, camí, que va pel perímetre extern d'una ciutat.

Espero que et serveixi




    Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'estudis catalans
Monica Castell
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan