KudoZ home » French to Catalan » Economics

demandeurs d'emploi

Catalan translation: aturats


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:demandeurs d'emploi
Catalan translation:aturats
Entered by: Teresa Miret

20:15 Mar 29, 2004
French to Catalan translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / Chomage/Atur
French term or phrase: demandeurs d'emploi
De moment proposo "aturats", però, com que en el text francès, no posa "chômeurs", doncs no sé si és una traducció correcta.
Timothy Barton
aturats
Explanation:
aturats o que són a l'atur. També desocupats.
el Petit Robert diu: Demandeur d'emploi : personne inscrite à l'Agence nationale pour l'emploi. Þ chômeur, sans-emploi.
Selected response from:

Teresa Miret
Grading comment
Moltes gràcies.
Bones vacances.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aturats
Teresa Miret
4 +1persones que busquen feina
Ariadna Martin


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
persones que busquen feina


Explanation:
segons el context, potser hi va més bé que "aturats".

Ariadna Martin
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Miret
19 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
aturats


Explanation:
aturats o que són a l'atur. També desocupats.
el Petit Robert diu: Demandeur d'emploi : personne inscrite à l'Agence nationale pour l'emploi. Þ chômeur, sans-emploi.


Teresa Miret
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Moltes gràcies.
Bones vacances.