KudoZ home » French to Czech » Human Resources

président - directeur général; directeur général délégué

Czech translation: generální ředitel; zástupce generálního ředitele


09:42 Oct 30, 2007
French to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
French term or phrase: président - directeur général; directeur général délégué
Dobrý den, poradíte mi, jestli mám správně překlad výše zmíněného jako "prezident - generální ředitel; zástupce generálního ředitele"?
Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Czech translation:generální ředitel; zástupce generálního ředitele
Explanation:
viz odkaz na web
Selected response from:

Helena matyasova
Czech Republic
Grading comment
Děkuju za odpověď.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Generální ředotel; ředitel úsekuHelena matyasova
3generální ředitel; zástupce generálního řediteleHelena matyasova


  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
generální ředitel; zástupce generálního ředitele


Explanation:
viz odkaz na web


    Reference: http://www.lexinter.net/JF/directeur_general_delegue.htm
Helena matyasova
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuju za odpověď.

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Generální ředotel; ředitel úseku


Explanation:
Président directeur général (le P.D.G) znamená ve francouzsštině generální ředitel společnosti a jedná se o ustálené slovní spojení.

V případě directeur général délégué již se o ustálené slovní spojení nejedná, nicméně předpokládám že se jedná o zmocněného ředitele pro určité odvětví

--------------------------------------------------
Note added at 21 h (2007-10-31 07:33:42 GMT)
--------------------------------------------------

Omlouvám se za překlep, samozřejmě ředitel

--------------------------------------------------
Note added at 21 h (2007-10-31 07:42:06 GMT)
--------------------------------------------------

Moc se omlouvám, vš je jinak

Helena matyasova
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4