KudoZ home » French to Danish » Automotive / Cars & Trucks

course de la chape

Danish translation: gaffelledets vandring


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:course de la chape
Danish translation:gaffelledets vandring
Entered by: NetLynx

09:39 Feb 19, 2008
French to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / brake system
French term or phrase: course de la chape
Régler la course de la chape, en sortie de boite de vitesses sur le frein

Justering af skivebremser... jeg har virkelig fået min sag for her !
Birthe Omark
Denmark
gaffelledets vandring
Explanation:
Clausens tekniske Fr-Da ordbog.
Evt. 'gaflens vandring' eller 'gaffelvandring'.
Selected response from:

NetLynx
Grading comment
Forårsrengøring. Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gaffelledets vandringNetLynx
4gaflens slaglængdestefanb


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gaflens slaglængde


Explanation:
Chape: Yoke eller clevis på engelsk, begge dele oversættes med "gaffel" på dansk
"course": Slag, slaglængde, bevægelsesbane, du vælger! :-)

stefanb
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in ItalianItalian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gaffelledets vandring


Explanation:
Clausens tekniske Fr-Da ordbog.
Evt. 'gaflens vandring' eller 'gaffelvandring'.

NetLynx
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Forårsrengøring. Tak for hjælpen.