KudoZ home » French to Dutch » Advertising / Public Relations

Partagez l’identité du Groupe

Dutch translation: Zie hieronder


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Partagez l’identité du Groupe
Dutch translation:Zie hieronder
Entered by: Annette van der Lei

16:56 Oct 26, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Advertising / Public Relations
French term or phrase: Partagez l’identité du Groupe
Partagez l’identité du Groupe !
Nous sommes des experts de la vente à distance
Annette van der Lei
Spain
Zie hieronder
Explanation:
Je hebt het over een intern bedrijfsblad, dus ik neem aan dat het kopje gericht is aan collega's en niet aan klanten. Vandaar mijn suggesties:
"Ook jij bent/vormt het gezicht van de Groep."
"Bepaal mee het gezicht van de Groep."
Selected response from:

Tineke Pockelé
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Zie hieronder
Tineke Pockelé
3deel uitmaken/meedoen aan imago van groep/groepsidentiteit
Adela Van Gils


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deel uitmaken/meedoen aan imago van groep/groepsidentiteit


Explanation:
wat zoek je? een mooie slagzin?

Staat de zin als kopje ergens boven?

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2006-10-26 17:47:19 GMT)
--------------------------------------------------

en wat wordt er op afstand verkocht?

volgens mij moet je het heel vrij gaan vertalen n.a.v. hetgeen er onder het kopje staat.
Succes

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 18:29:13 GMT)
--------------------------------------------------

kies voor ons assortiment

sorry, maar ik weet het niet. Ik kan hier wel gaan zitten fantaseren, maar dat helpt je niet verder. Succes.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 18:30:46 GMT)
--------------------------------------------------

bijdragen door iets te kopen? Lijkt me wat ver gezocht. Of moet degene die wordt aangesproken verkopen?


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 18:32:12 GMT)
--------------------------------------------------

deelgenoot worden van de groep

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 18:42:37 GMT)
--------------------------------------------------

sluit je aan bij het imago van ons bedrijf
of iets met onze uitstraling

succes nogmaals.



Adela Van Gils
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: ja, staat als kopje ergens boven

Asker: kleding, huishoudelijke producten, cosmetica, financiële producten, etc.

Asker: ik zit te denken aan "draag bij aan het groepsimago" of zoiets...

Asker: het staat in een intern bedrijfsblad..ik puzzel nog even verder...bedankt voor al je ideeën!!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zie hieronder


Explanation:
Je hebt het over een intern bedrijfsblad, dus ik neem aan dat het kopje gericht is aan collega's en niet aan klanten. Vandaar mijn suggesties:
"Ook jij bent/vormt het gezicht van de Groep."
"Bepaal mee het gezicht van de Groep."

Tineke Pockelé
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16