KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

leur classement et le sien

Dutch translation: hun...en het hare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:leur classement et le sien
Dutch translation:hun...en het hare
Entered by: Evert DELOOF-SYS

13:47 Mar 2, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: leur classement et le sien
A partir des directives qui lui sont données, elle est chargée de tenir les agendas de ses supérieurs, de recevoir leurs appels, de répondre à leur place sur des questions simples, d’assurer leur secrétariat, leur classement et le sien.
Benedicte Annys
en het hare
Explanation:
d.i.
haar eigen classificatie- en
archiveringssysteem moet ze uiteraard ook bijhouden
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3en houdt zij zowel hun als haar eigen archief goed op orde.xuomil
4en het hare
Evert DELOOF-SYS
3hun klassement en alles wat erbij hoort
Elisabeth Ghysels


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hun klassement en alles wat erbij hoort


Explanation:
"hun" wordt hier uiteraard beter niet vertaald en vervangen door "het".

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
en het hare


Explanation:
d.i.
haar eigen classificatie- en
archiveringssysteem moet ze uiteraard ook bijhouden

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
en houdt zij zowel hun als haar eigen archief goed op orde.


Explanation:
assurer le classement/goed op orde houden. Hangt een beetje af van de zinsconstructie die je kiest en de vertaling van assurer.



xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
6 hrs

agree  Tea Fledderus
20 hrs

agree  Lutje
2 days4 hrs