KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

un grand groupe de conseil

Dutch translation: een grote adviesgroep


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:un grand groupe de conseil
Dutch translation:een grote adviesgroep
Entered by: Nienke

15:03 Mar 7, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: un grand groupe de conseil
Secrétaire de direction d’une filiale d’un grand groupe de conseil
Benedicte Annys
adviesgroep
Explanation:
als je niet van anglicismen houdt.
Selected response from:

Nienke
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1adviesgroep
Nienke
4ConsultancygroepSerge L


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Consultancygroep


Explanation:
een voorbeeld:

"De Consultancygroep, jouw uitvalsbasis, levert adviezen op maat vanuit gedegen kennis van 'het Amsterdamse' en grote specialistische kennis op financieel, administratief en organisatorisch gebied."

Succes,

Serge L.


    Reference: http://www.amsterdam.nl/traineepool/profiel/profiel_1.html
Serge L
PRO pts in pair: 520

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
adviesgroep


Explanation:
als je niet van anglicismen houdt.


    Reference: http://www.gea.nl/
Nienke
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clara van der zanden
9 mins