KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

une logique d'une carrière de spécialiste

Dutch translation: voor een ervaren deskundige is het vanzelfsprekend naar verloop van tijd.....


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:une logique d'une carrière de spécialiste
Dutch translation:voor een ervaren deskundige is het vanzelfsprekend naar verloop van tijd.....
Entered by: xuomil

15:40 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: une logique d'une carrière de spécialiste
Het gaat over managementfuncties. De zin = Créer son entreprise de service ou évoluer vers un poste à hautes responsabilités, c'est la suite d'une logique d'une carrière de spécialiste.
Rietje
voor een ervaren deskundige is het vanzelfsprekend naar verloop van tijd.....
Explanation:
....zelf een bedrijf op te richten of een verantwoordelijke functie te bekleden.

(een variant)
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4voor een ervaren deskundige is het vanzelfsprekend naar verloop van tijd.....xuomil
4een logische stap in de carrière van een specialistKarel Theys


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een logische stap in de carrière van een specialist


Explanation:
snelle suggestie, een beetje omgegooid, maar ik denk dat dit wel wordt bedoeld.

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor een ervaren deskundige is het vanzelfsprekend naar verloop van tijd.....


Explanation:
....zelf een bedrijf op te richten of een verantwoordelijke functie te bekleden.

(een variant)

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297