KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

relais de l'information

Dutch translation: schakel in de informatievoorziening


14:57 Mar 21, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: relais de l'information
La fonction d'assistante est avant tout une fonction d'encadrement, mais aussi de relais de l'information dans l'entreprise.

Ik heb als vertaling: de schakel voor de informatieverdeling binnen het bedrijf. Ik vind dit echter niet goed. Kan iemand mij helpen.

Met veel dank
Benedicte Annys
Dutch translation:schakel in de informatievoorziening
Explanation:
een variatie op jouw oplossing:

een schakel in de informatievoorziening binnen het bedrijf
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1doorspelen / uitwisselen van informatieSerge L
4schakel in de informatievoorzieningLinda Ferwerda


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
doorspelen / uitwisselen van informatie


Explanation:
klinkt misschien iets vlotter...

Succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-21 15:05:23 (GMT)
--------------------------------------------------

eventueel ook: informatiedoorstroming


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clara van der zanden
31 mins
  -> Bedankt Clara!

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schakel in de informatievoorziening


Explanation:
een variatie op jouw oplossing:

een schakel in de informatievoorziening binnen het bedrijf

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223