KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

tempérament stable et équilibré

Dutch translation: evenwichtig zijn en sterk in haar schoenen staan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:tempérament stable et équilibré
Dutch translation:evenwichtig zijn en sterk in haar schoenen staan
Entered by: Tea Fledderus

17:16 Mar 25, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: tempérament stable et équilibré
La secrétaire a un tempérament stable et équilibré

Met veel dank
Benedicte Annys
evenwichtig zijn en sterk in haar schoenen staan
Explanation:
stable en équilibré zijn praktisch synoniem
Selected response from:

Tea Fledderus
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rustig en gelijkmoedig karakterKarel Theys
4evenwichtig zijn en sterk in haar schoenen staan
Tea Fledderus
4 -1de sekretaresse is calm en in haar evenwicht
Madeleine van Zanten


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
de sekretaresse is calm en in haar evenwicht


Explanation:
--

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36
Grading comment
volgens mij ik 'calm' in het Nederlands met een k: kalm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Els Peleman: staat vol spellingsfouten: "secretaresse, kalm" En die laatste uitdrukking is ook niet echt Nederlands.
3 hrs
The asker has declined this answer
Comment: volgens mij ik 'calm' in het Nederlands met een k: kalm

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rustig en gelijkmoedig karakter


Explanation:
De secretaresse heeft een rustig en gelijkmoedig (of evenwichtig) karakter

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
3 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
evenwichtig zijn en sterk in haar schoenen staan


Explanation:
stable en équilibré zijn praktisch synoniem

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 440