KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

Enjeux financiers de l\'entreprise

Dutch translation: financiële inzet/belangen voor de onderneming


14:32 Mar 24, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: Enjeux financiers de l\'entreprise
Titel boven een dia.
???Bedrijfsfinancien???
daaronder 3 punten:
* de l'emploi aux capitaux engages
*Resultats economiques et prestation
*Les attentes des financiers
Simone Michels
Belgium
Dutch translation:financiële inzet/belangen voor de onderneming
Explanation:
m.a.w. wat er voor hen op het spel staat.

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Serge, Hartstikke bedankt.

3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1financiële inzet/belangen voor de ondernemingSerge L
4punten/onderwerpen waar de onderneming zich voor inzetxxxNicolette Ri
4de financiële uitdagingen van de ondernemingIDEAD Transl


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
financiële inzet/belangen voor de onderneming


Explanation:
m.a.w. wat er voor hen op het spel staat.

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 520
Grading comment
Serge, Hartstikke bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
2 hrs
  -> Bedankt Tea!

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de financiële uitdagingen van de onderneming


Explanation:
spreekt voor zich dacht ik

IDEAD Transl
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punten/onderwerpen waar de onderneming zich voor inzet


Explanation:
of: die belangrijk zijn voor de onderneming

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 15:11:23 (GMT)
--------------------------------------------------

of: financiële streefdoelen

of iets dergelijks

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 824