KudoZ home » French to Dutch » Bus/Financial

remettre en question

Dutch translation: opschorten van betalingsplichten


18:38 Mar 28, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
French term or phrase: remettre en question
Les obligations de l'emprunteur envers le prêteur ne sauraient être remises en question par un quelconque litige que l'Emprunteur aurait avec un de ses Fournisseurs.
Kaat
Dutch translation:opschorten van betalingsplichten
Explanation:
[PDF]Levering- en betalingsvoorwaarden van perfecta International N
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
... Klachten van welke aard dan ook, schorten de betalingsplichten van koper niet op en kunnen slechts schriftelijk ter kennis van ons worden gebracht binnen de in ...
www.bison.nl/bedrijfsinfo/art/alg_voorw_00_03_01.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 23:15:01 (GMT)
--------------------------------------------------

ZIN : Onder geen beding zal een geschil tussen X en een van zijn leveranciers, een opschorting van betalingsplichten van X ten opzichte van Y teweeg brengen

Een andere manier om dit te zeggen...
Selected response from:

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Grading comment
Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3ter discussie staan/ van....zal nimmer worden afgewekenxuomil
3 +1opschorten van betalingsplichtenElisabeth Toda-v.Galen
4die in vraag gesteld worden, getrokken wordenEls Peleman


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
ter discussie staan/ van....zal nimmer worden afgeweken


Explanation:
De verplichtingen van X jegens Y zullen nimmer ter discussie staan, wegens onverschillig welk geschil tussen X en zijn leveranciers.

Van de verplichtingen van X jegens Y, zal nimmer worden afgeweken wegens ..........

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
22 mins

agree  xxxNicolette Ri: ... zal nimmer worden afgeweken... komt er heel dicht bij
3 hrs

agree  Drs. Pieter Stolwijk
1 day4 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die in vraag gesteld worden, getrokken worden


Explanation:
-

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 74

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opschorten van betalingsplichten


Explanation:
[PDF]Levering- en betalingsvoorwaarden van perfecta International N
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
... Klachten van welke aard dan ook, schorten de betalingsplichten van koper niet op en kunnen slechts schriftelijk ter kennis van ons worden gebracht binnen de in ...
www.bison.nl/bedrijfsinfo/art/alg_voorw_00_03_01.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 23:15:01 (GMT)
--------------------------------------------------

ZIN : Onder geen beding zal een geschil tussen X en een van zijn leveranciers, een opschorting van betalingsplichten van X ten opzichte van Y teweeg brengen

Een andere manier om dit te zeggen...

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 56
Grading comment
Dank je wel.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
12 hrs