KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

dans le contexte du métier qui évolue complètement

Dutch translation: omdat het vakgebied volledig verandert


16:49 Oct 31, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: dans le contexte du métier qui évolue complètement
XXX répond que, dans le contexte du métier qui évolue complètement, la question de gestion de la mobilité des salariés est très importante.
xxxosp
Belgium
Dutch translation:omdat het vakgebied volledig verandert
Explanation:
Evolueren zou ik niet gebruiken, doet mij meer denken aan de mensheid.
Selected response from:

Marion Rooijmans
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4omdat het vakgebied volledig verandert
Marion Rooijmans
3gezien de volledig veranderende omstandigheden waarin het vak moet worden uitgeoefendFunambule
3binnen de context van het vakgebied dat voortdurend evolueert
Steven Mertens


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
binnen de context van het vakgebied dat voortdurend evolueert


Explanation:
Mss een mogelijkheid

Steven Mertens
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: bedankt


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
omdat het vakgebied volledig verandert


Explanation:
Evolueren zou ik niet gebruiken, doet mij meer denken aan de mensheid.

Marion Rooijmans
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gezien de volledig veranderende omstandigheden waarin het vak moet worden uitgeoefend


Explanation:
Uit de losse pols. 'Qui évolue complètement' lijkt mij op 'le contexte' te slaan.

Funambule
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: bedankt