ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

manager de proximité

Dutch translation: directe leidinggevende

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:manager de proximité
Dutch translation:directe leidinggevende
Entered by: xxxosp

15:23 Nov 1, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: manager de proximité
Les situations de travail sont résolues par un dialogue entre le collectif et le manageur de proximité, lequel constitue la voie naturelle de recours.
xxxosp
Belgium
directe leidinggevende
Explanation:
Problemen m.b.t. het werk worden besproken met de direct leidinggevende. Buurtmanager lijkt mij meer iets voor opbouwwerk in de wijk o.i.d.
Selected response from:

kalkje
Grading comment
Ik denk dat je gelijk hebt. Bedankt voor de tip!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4directe leidinggevendekalkje
4buurtmanager
Steven Mertens


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
buurtmanager


Explanation:
zie onder andere:

http://www.belgium.be/eportal/ShowDoc/personnel/imported_con...

Steven Mertens
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Als je 'buurtmanager' googelt vind je toch vooral thema's in verband met probleemwijken e.d.


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
directe leidinggevende


Explanation:
Problemen m.b.t. het werk worden besproken met de direct leidinggevende. Buurtmanager lijkt mij meer iets voor opbouwwerk in de wijk o.i.d.

kalkje
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ik denk dat je gelijk hebt. Bedankt voor de tip!