KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

encarts dans la presse

Dutch translation: bijlage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:encarts dans la presse
Dutch translation:bijlage
Entered by: Tea Fledderus

18:45 Mar 20, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general) / business
French term or phrase: encarts dans la presse
Les cabinets de recrutement publient régulièrement des encarts dans la presse, qui ressemblent à des offres d'emploi.
chacha
bijlage
Explanation:
bijlage toevoegen aan drukwerk, zoals een krant of tijdschrift
Selected response from:

Tea Fledderus
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bijlage
Tea Fledderus
5inlegblad
Leo van Zanten
4reclamerubriekjesCamel


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bijlage


Explanation:
bijlage toevoegen aan drukwerk, zoals een krant of tijdschrift

Tea Fledderus
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: ja, sommige tijdschriften komen met aparte personeelsbijlage
1 hr

agree  Els Peleman
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
inlegblad


Explanation:
Het gegeven antwoord 'Bijlage' is prima, 'inlegblad' zou mogelijk een alternatief kunnen zijn.
Succes.

Leo van Zanten
United States
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reclamerubriekjes


Explanation:
kan wat pejoratief klinken, doch uit de zin blijkt toch duidelijk dat die slechts "lijken" op...En bij de pers is het nu eenmaal zo dat het maar inzake propaganda is dat je een stuk(je) van de waarheid mag verzijgen.(!)

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch