KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

il regroupe en répertoriant

Dutch translation: die hij groepeert door die van de andere jobsites onder te verdelen.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:il regroupe en répertoriant
Dutch translation:die hij groepeert door die van de andere jobsites onder te verdelen.
Entered by: Els Peleman

18:50 Mar 20, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general) / business
French term or phrase: il regroupe en répertoriant
Le site français se présente comme un grand moteur de recherche d'emploi proposant plus de 100000 offres par jour, offres qu'il regroupe en répertoriant celles des autres sites de la recherche d'emploi.
chacha
die hij groepeert door die van de andere jobsites onder te verdelen.
Explanation:
inventariseren en lijsten maken is een beetje te vaag naar mijn smaak maar zou misschien toch kunnen.
Selected response from:

Els Peleman
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4waarvan hij een lijst (inventaris) samenstelt.........Camel
4die hij groepeert door die van de andere jobsites onder te verdelen.Els Peleman
4hergroeperen door lijsten te maken
Tea Fledderus


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hergroeperen door lijsten te maken


Explanation:
hergroeperen door die ......in een register op te nemen

Tea Fledderus
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 9

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die hij groepeert door die van de andere jobsites onder te verdelen.


Explanation:
inventariseren en lijsten maken is een beetje te vaag naar mijn smaak maar zou misschien toch kunnen.

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 3

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
waarvan hij een lijst (inventaris) samenstelt.........


Explanation:
.......waarin die van andere...opgenomen zijn

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch