KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

sérénité

Dutch translation: sereniteit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:sérénité
Dutch translation:sereniteit
Entered by: Spilliaert

17:11 Feb 14, 2005
French to Dutch translations [Non-PRO]
Business/Commerce (general)
French term or phrase: sérénité
Mobilisation, performance, solidarité et sérénité sont nos maîtres mots pour cette année 2005.

ik zit wat met dat sérénité...ik zit te denken in de richting van ¨pas de souci¨...
Annette van der Lei
Spain
sereniteit
Explanation:


Selected response from:

Spilliaert
Poland
Grading comment
bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5sereniteit
Spilliaert
3 +1onbezorgd
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
2helder denken
TMJS


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sérénité
onbezorgd


Explanation:
Zat ik ook aan te denken!

Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joris Bogaert: sereniteit of onbezorgdheid (naargelang de context)
3 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
sérénité
sereniteit


Explanation:





    Reference: http://www.isodisnatura.nl/test_serenite_1.htm
Spilliaert
Poland
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
Grading comment
bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerda Rijsselaere
1 hr

agree  Tea Fledderus
1 hr

neutral  Ellen-Marian Panissieres-Beuker: is dat niet een beetje stijf gezegd?
2 hrs

agree  Joris Bogaert: sereniteit of onbezorgdheid (naargelang de context)
3 hrs

agree  xxxNicolette Ri: lijkt mij heel goed te kunnen; in andere zinnen "sereen gevoel"
13 hrs

agree  kittie
22 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sérénité
helder denken


Explanation:
Er is meer context nodig om de juiste keuze te maken. Het zou hier bijvoorbeeld ook om 'helder denken' kunnen gaan.

TMJS
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 25