KudoZ home » French to Dutch » Business/Commerce (general)

FCPR

Dutch translation: fonds voor investering in risicokapitaal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:FCPR
Dutch translation:fonds voor investering in risicokapitaal
Entered by: Steven Mertens

11:25 Feb 22, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: FCPR
Afkorting van Fonds Commun de Placement à Risque, maar verder geen context (staat in een lijst)

Dank bij voorbaat

Steven
Steven Mertens
fonds voor investering in risicokapitaal
Explanation:
in Eurodicautom
Selected response from:

xxxSaifa
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fonds voor investering in risicokapitaalxxxSaifa
4gemeenschappelijk beleggingsfondshirselina


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gemeenschappelijk beleggingsfonds


Explanation:
Als het over België gatt, hier is de wet
http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/51/0909/51K0909008.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2005-02-22 12:23:43 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry ,maar dit is het antwoord op \"commun commun de placement\" in het Belgische wetsontwerp over \"certaines formes de gestion collective
de portefeuille d’investissement\"

Voor FCPR kun je beter \"fonds voor investering in risicokapitaal\" schrijven. Een afkorting is mij niet meteen bekend

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Edward Vreeburg: geen financieel expert, maar kijk op http://www.granddictionaire.com voor meer info in het frans
31 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fonds voor investering in risicokapitaal


Explanation:
in Eurodicautom

xxxSaifa
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt