KudoZ home » French to Dutch » Computers (general)

marge arrière

Dutch translation: extra korting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:marge arrière
Dutch translation:extra korting
Entered by: Kaat

09:32 Feb 14, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Computers (general)
French term or phrase: marge arrière
Profitez vite du Programma 4% Marge Arrière.
Kaat
extra korting
Explanation:
Uit de tweede zin zou ik afleiden dat het iets als "extra korting" betekent, maar ik weet het niet zeker.
Misschien kan iemand anders je beter helpen.

Succes, Jacki
Selected response from:

Jacki
Netherlands
Grading comment
Daar komt het inderdaad op neer. Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bonus
Paul Peeraerts
2extra korting
Jacki


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
marge arrière
extra korting


Explanation:
Uit de tweede zin zou ik afleiden dat het iets als "extra korting" betekent, maar ik weet het niet zeker.
Misschien kan iemand anders je beter helpen.

Succes, Jacki

Jacki
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Daar komt het inderdaad op neer. Hartelijk dank.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
marge arrière
bonus


Explanation:
"Marge arrière" zijn voordelen in geld of natura, die niet op de factuur voorkomen, maar apart worden verrekend. Ik zou hiervoor "bonus" gebruiken, maar misschien is het zinvol de vraag nog eens te stellen onder de hoofding "marketing" of "economie" in plaats van onder "computers". Succes!

Paul Peeraerts
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch