KudoZ home » French to Dutch » Construction / Civil Engineering

le bloc baie

Dutch translation: kozijn met geïntegreerd rolluik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bloc baie (le)
Dutch translation:kozijn met geïntegreerd rolluik
Entered by: xxxCDesmedt

08:50 Sep 5, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / menuiseries
French term or phrase: le bloc baie
Menuiseries PVC, en aluminium et le bloc baie, leur marquage NF ou certification.

(Meer context heb ik niet)
xxxCDesmedt
Belgium
kozijn met geïntegreerd rolluik
Explanation:
On appelle Bloc Baie cet ensemble complémentaire constitué d'une menuiserie et d'un volet roulant intégré. Il représente, en neuf comme en rénovation, la solution idéale pour poser d'un seul coup votre menuiserie et votre fermeture.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2006-09-05 09:34:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Graag gedaan, jij ook bedankt!
Selected response from:

Elène Klaren
Grading comment
merci beaucoup!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kozijn met geïntegreerd rolluikElène Klaren
4opbouwrolluikxxxVdeMoor
4compleet kozijn
avantix


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compleet kozijn


Explanation:
,


    Reference: http://www.franciaflex.com/normes_qualites/bloc_baie_fenetre...
avantix
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: bedankt


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opbouwrolluik


Explanation:
kijk op pagina 2 van de pdf-bestanden (F en NL). Daar staat in het Frans le bloc-baie en in het Nederlands opbouwrolluik.

Het is inderdaad zo'n rolluik die niet in de muur zit, maar op het raamkozijn gemonteerd is.

Voilà
Frédéric


    Reference: http://www.winsol.be/product/files/C-02-00-7643-1.0-N2.pdf
    Reference: http://www.winsol.be/product/files/C-02-00-7547-1.0-F2.pdf
xxxVdeMoor
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: bedankt, Frédéric


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kozijn met geïntegreerd rolluik


Explanation:
On appelle Bloc Baie cet ensemble complémentaire constitué d'une menuiserie et d'un volet roulant intégré. Il représente, en neuf comme en rénovation, la solution idéale pour poser d'un seul coup votre menuiserie et votre fermeture.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2006-09-05 09:34:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Graag gedaan, jij ook bedankt!


    Reference: http://www.grandsudhabitat.com/bloc-baie-aluminium-6.html
    Reference: http://www.somfy.com/bx/index.cfm?page=/bx/home/products/rol...
Elène Klaren
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
merci beaucoup!