KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

en plus petit

Dutch translation: maar dan kleiner, maar dan in het klein


13:15 Feb 22, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: en plus petit
Test bij 61 vrouwen in combinatie met een evenwichtige voeding na 1 maand. (en plus petit)

dit is de hele zin, het gaat om vermageringspillen
wat kan dat tussen haakjes toch betekenen
minimale taillevermindering na 1 maand van die pillen slikken?
Petra Van Caneghem
Dutch translation:maar dan kleiner, maar dan in het klein
Explanation:
Ik begrijp dat je er dan waarschijnlijk ook geen chocola van kunt maken.
Selected response from:

Gerard de Noord
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5een kleinere uitvoeringPaula Franken-Arkesteijn
3maar dan kleiner, maar dan in het klein
Gerard de Noord


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
maar dan kleiner, maar dan in het klein


Explanation:
Ik begrijp dat je er dan waarschijnlijk ook geen chocola van kunt maken.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 21

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
een kleinere uitvoering


Explanation:
of "een kleiner model", of "in het klein"

Paula Franken-Arkesteijn
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch