KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

tête applicatrice

Dutch translation: uiteinde van de applicator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:tête applicatrice
Dutch translation:uiteinde van de applicator
Entered by: Annette van der Lei

15:48 Aug 31, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / SOIN CORRECTEUR TACHES BRUNES
French term or phrase: tête applicatrice
La tête applicatrice vous permet de cibler la tâche et d’y déposer l’actif.
Annette van der Lei
Spain
uiteinde van de applicator
Explanation:
In plaats van "punt" van de applicator zou je ook "uiteinde" kunnen gebruiken. Dat uiteinde is misschien helemaal niet zo puntig.
Selected response from:

Vanderbijl
Grading comment
dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aanbrengstift
MOTS
4uiteinde van de applicatorVanderbijl
4punt (van de applicator/het penseel/de stift, enz.)xxxNMR
3applicatorElène Klaren
3applicator
Pasteur


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
applicator


Explanation:
Lijkt me duidelijk genoeg, toch?

Pasteur
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
applicator


Explanation:
eventueel applicatorsponsje, of -kwastje, of wat het ook is. Of zelfs het handige aan- of opbrengsponsje/-kwastje...

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punt (van de applicator/het penseel/de stift, enz.)


Explanation:
*

xxxNMR
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 49

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uiteinde van de applicator


Explanation:
In plaats van "punt" van de applicator zou je ook "uiteinde" kunnen gebruiken. Dat uiteinde is misschien helemaal niet zo puntig.

Vanderbijl
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
dank je wel!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aanbrengstift


Explanation:
Dat is toch niet gek gevonden, aanbrengstift? Het is heel duidelijk wat ermee bedoeld wordt.

MOTS
France
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench